Un gri metalizat inchis, cu lac+intaritor pe deasupra. Ar trebui facute de un vopsitor, la pistol. Daca le faci la spray iese coaja de portocala, mai ales lacul. Daca nu-s cine stie ce jante, merge o vopsea Emaur Plus Argintiu, fara intaritor, si are si pulbere metalizata in ea. Doar o diluezi, o bagi in pistol si o aplici. Inainte de vopsire, jantele trebuie curatate si slefuite, cu smirghel intre 380-600, insistat cat mai mult in zonele mai greu accesibile. Daca sunt urme de zgarieturi sau vopsea veche cojita, ar trebui slefuita in mai multe trepte (incepi cu 120, apoi 180, 220, 380) si poate chiar chituite si aplicat un primer. Cum spuneam, e treaba de vopsitor aici. Daca vrei, eu sunt liber
Sau ca e perioada aia de dupa sarbatori pana in primavara, cand nu prea sunt lucrari; zapada s-a topit, accidente nu-s, afara e totul umed, nu se vad defecte in vopsea...
A trecut valul de accidente din noiembrie-decembrie, acum e uscat. Daca fata vrea tuning, o ajut eu cu placere, am si mecanici, lucrez si in fibra de sticla, montez sisteme audio, xenon, lumini ambient, deschidere portbagaj din interior, la buton. Montez si folie fumurie, iar lista poate continua
Mda... Jecmaneala la drumul mare. Hai... Daca tot te bagi in seama, nu-ti trebuie un motor + cutie+anexe+instalatie electrica de Golf 2 GTI?
FleshUl întreabă: