Ai rabdare sa se incalzeasca motorul, tu crezi ca se incalzeste in 5 minute?
Tureaz-o si tu pana vezi ca incepe sa bage caldura. Cand motorul se incalzeste automat baga caldura atunci cand setezi, deci se topeste indiferent ce ar fi inghetat...
In caz ca nu ai avut antigel in vasul de expansiune atunci ti-a inghetat apa in radiatorul de caldura, dar din cate am inteles eu, ai avut antigel in ea dar in concentratie foarte mica (80% apa distilata si 20% antigel) si atunci ti-a inghetat radiatorul de caldura(care se afla sub bordul masinii,inauntru),probabil ca apa a inghetat si in radiatorul din fata(radiator care se ocupa cu racirea lichidului de racire pentru motor) dar radiatorul mare,din fata are contact direct cu pompa de apa si cand ai pornit motorul a facut presiune si s-a dezghetat pentru ca nu era inghetat de tot avand totusi putin antigel in lichidul de racire! radioatorul de caldura care se afla sub bord are o ramura secundara in sistemul de racire iar pompa de apa nu face presiune in el,adica poate face turul lichidului chiar si cu radiatorul de caldura inghetat, nu cred ca ai inteles mare lucru ca vad ca esti fata dar am scris ca poate mai intra si baieti si sa inteleaga sistemul de funcionare
solutia ta : du-o intr-un garaj incalzit si o sa se dezghete, sau du-te la cumparaturi la supermaketuri cu parcare subterana ca acolo e mai cald...si pierde timpul pe acolo.mananca...bea ceva ca sa stai mai mult timp sa se poate dezgheta, sau daca ai neaparata nevoie sa mergi cu masina si iti trebuie caldura mergi la un mecanic ca isi scoate furtunele de la radiatorul de caldura si baga apa calda pe ele pana ti-l dezgheata, asa am patit si eu si toata treaba am facut-o cam in 30 de minute! sau cea mai buna solutie in caz ca nu poti incerca niciuna din cele doua care ti le-am zis,fii atenta ce faci : te imbraci bine si pleci la drum, motorul n-are ce sa pateasca pentru ca el are racire, doar ca n-o sa ai caldura sper sa ai rabdare sa citesti
A mea nu mai porneste deloc...
O sa se dezghete dupa ce bagi caldura, dar trebuie sa se incalzeasca motorul.
Oricum, nu e bine sa pornesti masina pe vremea asta, uleiul este inchegat si se freaca garniturile alea intre ele fara sa fie lubrifiate pana le gaseste toti dracii. Problema e pana se incalzeste motorul, nu cand e motorul cald.
POate nu m-am facut inteleasa. Nu merge caldura. Inauntru sunt maxim 2 grade, cand agfara sunt -11
Ai rabdare sa se incalzeasca motorul, tu crezi ca se incalzeste in 5 minute?
Tureaz-o si tu pana vezi ca incepe sa bage caldura. Cand motorul se incalzeste automat baga caldura atunci cand setezi, deci se topeste indiferent ce ar fi inghetat...
Trebuie sa o incalzesti cumva (ATENTIE) sa nu incerci sa pornesti motorul ca daca e inghetat lighidul de racire o bulesti de tot
Am pornit-o azi dimineata, nu are, deci nu are nimica. Doar ca nu mege caldura.
Aaa... mergi cu ea sau tine-o pornita ca isi revine
Pai sunt temperaturi scazute si pe la mine pe la tara oamenii pun niste folii in fata radiatorului.
Explica mai clar te rog, sistemul de ventilatie este sistemul de miscare a aerului in masina (incalzire/dezaburire/racire), sistemul de racire este sistemul de racire al motorului. Tu ce ai patit? detaliaza putin, ce simptome are sau mai bine cum ti-ai dat tu seama ca a inghetat. Masina porneste? Are insatalatie de climatizare automata/ manuala. Scrie marca, tipul si anul fabricatiei ca sa-mi pot face o ide despre ce e vorba. O zi buna.
Nu se incalzeste. ^_^
E climatronic. Si este OPEL Signum 1, 9 cdti din 2007.
OK, este foarte bine ca a pornit. Sistemul de incalzire fiind automat nu va porni ventilatorul pana cand lichidul de racire nu atinge o oarecare temperatura. Asa ca tine mototul pornit o perioada sau, cel mai bine, fa o plimbare mai lunga cu masina. Cel mai probabil a inghetat agentul de racire ( a fost prea diluat antigelul) in radiatorul de incalzire din bord. Isi va reveni dar ceva mai greu, nu exista presiune mare in el si se dezgheata mai greu. Acel radiator este din aluminiu si daca a inghetat este posibil ca la dezghetarea sa aiba fisuri. Sa urmaresti atent nivelul agentului de racire din vasul de expansiune. O alta cauza posibila este blocarea supapei de admisie a antigelului in acel radiator. In oricare din cazuri singura solutie este o plimbare mai lunga. Sigur isi revine. Sa ne tii la curent cu ce ai facut.
Cred ca o duc in parcarea unui mall si o las acolo o zi, pe bune. Ieri imi inghetase parbrizul si aveam o gramada de mers. Oricum pana nu trece vremea asta, in parcare cu ea!
Deci fratele meu " ***** " (si scuze ca-ncep cu "deci" ) eu am avut aceeasi problema si am mers 60 de Km cu masina si tot n-a dat caldura! in bord temperatura apei arata 90 de grade pentru ca isi facea circuitul de racire al motorului dar radiatorul de caldura tot inghetat era! asadar...parcarea subterana ar fi o rezolvare.depinde de cat de cald e in respectiva parcare si depinde de cat de inghetat este lichidul din radiator