Stai ca nu am inteles nimic.
Ai vrut sa schimbi motorul si initial a costat 9000 lei si pe urma a crescut pretul de 14 ori doar pentru niste filtre si manopera?
Adica ai dat doar pe schimbarea unor piese 130.000 lei? WTF?
Si de ce ai vrut sa manaresti masina sa ii dai km inapoi?
Nu sunt avocat, dar cred că pentru a-l da in judecată cu șanse de câștig ar trebui să ai:
- Devizul și factura lucrărilor și pieselor, pe care scrie 130.045 lei
- Un act care dovedește că i-ai achitat acea sumă. Dacă ai făcut plata prin virament bancar, este foarte bine pentru că poți dovedi așa. Dacă ai plătit cash și ai acceptat două facturi pe care sunt trecute sume mai mici, foarte rău, pentru că nu mai poți dovedi nimic.
- Orice discuții cu el care-ți susțin punctul de vedere (sunt folositoare, dar nu suficiente)
- O expertiză la un service autorizat, care confruntă devizul cu lucrările reale constatate.
În orice caz trebuie să discuți cu un avocat. Important este să ai dovada că i-ai plătit 130.045 lei și că lucrările acoperite de această sumă nu au fost efectuate. Fără asta este greu să ai câștig de cauză.
Eu sunt în Germania, abia pe 8 decembrie plec în România.
Eu când am vorbit la service auto mi-a zis că nu se poate plată prin transfer bancar cu motivul că nu are cont în euro, deși se pot transfera bani și într-un cont normal în lei pentru că se face cursul automat din euro în lei, dar dânsul nu a vrut sub nici o forma.
Apoi cei 130.045 lei i-am transferat la soacra mea în cont, dânsa este din Târgu Jiu, ea a scos acea sumă și a plătit. Eu am vorbit cu dânșii de la service auto doar prin intermediul WhatsApp-ului, e-mail și telefonic. Iar bărbatul cu platforma care a ridicat mașina de la Ialomița și a adus mașina la Târgu Jiu a zis că nu e în regula ceva. Apoi am sunat din nou la service auto să întreb de factură și dânsul îmi spune că factura este în bordul mașinii și nu a vrut să îmi comunice nimic, abia când a ajuns mașina acasă am rugat frumos cumnata mea să îmi facă și mie o poza la factura aia. Abia atunci am văzut că prețul plătit de mine nu există pe factură.
Și mă deranjează că mă evită și nu vrea să îmi dea absolut nici o explicație. Orice îl întreb, singurul răspuns pe care îl primesc este: mașina a ieșit din service perfect funcțională.
Chiar azi dimineață l-am întrebat dacă i se pare cumva că vorbesc în altă limbă? Și bineînțeles am același răspuns.
Începe să mă enerveze situația asta și nu am dat pe nimeni în judecata.
Am confirmarea prin mesaj că am plătit suma de 130.045 lei.
Și de atunci se tot ascunde...
Chiar am de gând când ajung acasă să îl dau în judecata.
Nu mi se pare normal. Suma asta plătită + mașina nu funcționează.
Mulțumesc mult pentru răspuns.
Imi pare rau ca ti se intampla asta, evident ca cei de la service sunt niste hoti si trebuie sa incerci sa-ti recuperezi banii.
Dar in acelasi timp, nu inteleg cum ai putut sa fii atat de credula incat sa platesti peste 28.000 de euro cash, fara a solicita chitanta si factura care sa reflecte corect aceasta suma.