Asa si trebuie sa franezi, fara ambreiaj, pentru a folosi si frana de motor.Cand masina abia mai ruleaza, calci si ambreiajul, sa nu-ti moara motorul.
Este recomandat la viteze mari sa frinezi fara a calca ambreajul, de ce pentru ca pot fii franele dezechilibrate si atunci masina derapeaza as fara a calca ambreajul te tine si motorul are un rol de compresor te ajuta la micsorarae spatiului de franare si cand da semne ca se oprestew motorul atunci calci ambreajul
este recomandat sa nu folosesti ambreajul la fanari in trepte mari nu pateste nimic motorul si ai siguranta ca te oprest in scurt dect ai frana cu abreajul calcat in acelasi timp spatiul de franare este mai marea
Daca franeaza lent, se opreste motorul si atat. Daca franezi brusc, se opreste motorul si este posibil (dar nu obligatoriu) sa se rupa un resort de la ambreiaj, sau poate discul.
Se crapa deoarece daca a franat singura inseamna ca s-a desprins ceva de akol...dar tot trebuie reparata.
Incearca daca esti curios, eu am pus la 80 intr-un accident si na patit nimic mecanic si nici la 120 nu cred ca se intampla nimic asa de grav, bine totusi ca e normal sa apesi si anbreaj si frana, te-ai gandit la cutiile automte alea cum functioneaza si nu crapa
Raul112009955 întreabă: