Verifica vasul de expansiune, cel cu antigel sau cum ii zice clasic, cu apa. Daca nivelul de lichid este sub minim, inseamna ca ai pierdut pe undeva, vreun furtun crapat. Se poate depista usor, se poate schimba, nu costa mult.
Verifica sa nu ai rotile blocate dupa franare, am trecut prin asta recent. Rugina iti poate bloca o roata sau mai multe atunci cand franzei si pistonul de la etrier nu mai da drumul la placutele de frana.
Tu cand accelerezi practic fortezi motorul sa invinga roata aia blocata si efortul e mult mai mare pentru a pleca cu masina de pe loc, poti distruge motorul, fierbe apa (poate si asta e cauza), se strica si garnitura de chiuloasa.
Daca nu te pricepi, iti recomand sa mergi cu ea in service.
Probabil un mecanic te poate ajuta. S-o fi spart ceva sau este condensul din zona unde se apasa pedala. Masina banui ca nu este noua. Deci a fost ruginita si inainte. Poti da o fuga la servicei cu ea.