La ITP nu se verifică tipul anvelopelor (iarnă/vară), ci numai să fie identice pe aceeași punte, și să corespundă ca dimensiuni celor din cartea de identitate a mașinii.
Momentan nu sunt necesare anvelopele de iarna, iar anvelopele M+S sunt conforme inclusiv vara, deci nu ai de ce sa iti faci probleme.
Din ce am auzit, la majoritatea ITP-urilor trec toate masinile, atata timp cat cunosti omul de acolo, dai cateva sute si masina in sine nu arata extraordinar de rau. Dince am inteles, la ce norme sunt de respectat, ar pica pe majoritatea ca le-ar gasi nod in papura la orice. Ba ca-i cu un milimetru farul calbrat mai stramb, ba ca ai rugina nu stiu unde, ba ca e farul putin matuit, etc...
Asta ca sa-ti faci o idee cam cum functioneaza treburile pe la aceste institutii.
Daca sunt de acelasi tip pe osie si daca au aceleasi dimensiuni si profil suficient si nu sunt prea vechi nu ar trebui sa existe probleme, doar sa fie un inspector mai chitibusar.
MarioTm întreabă: