Cand se aprinde becul in bord, inseamna ca ESP-ul nu functioneaza.
Cand clipeste in mers, inseamna ca ai patinat sau derapat si a intrat in actiune, iar daca dupa o curba sau patinatura iti ramane aprins, inseamna ca esti la volanul unui VAG, si tocmai ti-a dat eroare si s-a dezactivat singur.
Si daca dupa ce a intrat esp-ul tot cu rotile in sus ajungi, inseamna ca esti la volanul unui Renault ce nu e in stare sa fabrice sisteme antiderapare la fel de bune ca VW.Sa nu mai vb de tractiune integrala.
Copilas, eu nu am ajuns cu rotile in sus cu absolut nici o masina pana acum, si am avut si Logan berlina, care e un dezastru ambulant la capitolul stabilitate.
Si nu-s sofer de naveta la birou, pentru mine e ceva firesc sa se aprinda toti martorii de la sistemele de control al tractiunii cand abordez o curba.
Curbe care nu-s tocmai usoare, avand in vedere ca orasul in care locuiesc e in depresiune, la altitudine de 900m, iar toare drumurile din jur intai urca, nu este nici unul care sa coboare.
Ma descurc si cu batranele Dacii 13xx pe curbe, dar ma amuza VAG-urile, ca imediat dau eroare, daca chiar incerci sa le folosesti ESP-ul.
Cat despre 4motion, eu as fi de parere ca prima data ar trebui sa faca motoare care sa dezvolte o putere demna de impartit la 4.
P.S.: Un concurent pentu VAG la sportivitate nu e Renault, ca sunt masini usurele. Ford si Opel se p! sa relaxat pe VAG-uri, la capitolul caroserii legate, aderenta, sisteme functionale de control al tractiunii s.a.m.d.
Numai bine!
Pustiule, pana sa apuci sa te lauzi cu Opelul tau ii pica injectoarele ieftine de GM care face niste mizerii, numai recalluri dupa recalluri.Insignia e slaba tare la motoare pe cand Ford are niste materiale ieftine la interior slabe si pompa de benzina face fite pe multe masini.M-am luat de Renault ca il dai tu ca exemplu peste tot.La mine nici VW, nici Audi nu au dat vreo data eroare probabil ca eu am condus masini serioase nu "full de full, ireprosabile".PS-ul tau e jalnic
Nu (mai) am Opel... Nu stiu unde m-am laudat cu el.
N-are rost sa-ti raspund la aberatii, nu cred ca ai mirosit tu cate masini am condus, si nu stiu daca ai tu ore la scoala cate am eu pe sub masini, fie ca erau Volkswagen-e sau masini adevarate.
Stim amandoi ca n-ai nici macar dreptul la permis, iti raspund ca ma plictisesc si intru pe site-ul asta sa ma amuz, nu ca ai merita atentie.
Noapte buna!
Ce-i drept nu am, inca 2 luni de acum incolo.Pe urma il recuperez.Nu am zis ca te lauzi, dar nu ajungi din A in B cu Opel sa zici tu ca ai caroseria bine legata ca te lasa motorul.Crezi foarte prost, m-am si ocupat cu masini o perioada scurta de timp, mai ajut un prieten etc.Impartim totusi un lucru: Amandoi intram pe site sa ne amuzam! Ai dreptate Volkswagen nu e masina adevarata, e Bolid nr. One! Poti sa te oftici acum
Ce sisteme de siguranta? Pai voi ce fel de soferi sunteti? Voi credeti ca Dacia 1310 si Rabele de pe vremuri aveau asa ceva? Voi credeti ca pilotii de raliu folosesc asa ceva? ESP-ul e pentru femei... Eu n-am nevoie nici de ABS nici de TC si nici de ESP ca sa pot circula cu masina, indiferent de conditiile carosabilului.
Am condus o scurta perioada o masina fara nimic pe ea insa ce zici tu e prostie in stare pura.Cum e mai bine sa ai ESP pe care il poti dezactiva sau sa nu ai deloc? Daca am ABS conduc masina de femei? Strada e pista de raliu? Ma grabesc zi de zi? Nici eu nu am nevoie insa mai bine sa le ai si sa le dezactivezi decat deloc
E mai bine sa ai elicopter si sa nu stai in trafic daca e sa mergem pe logica ta. Eu consider ESP-ul o mare fita.
La revedere atunci!
Buna, ma uitam la intrebarile de anul trecut si am dat peste raspunsul tau. Acum am alta problema, se intampla ca in curba sau pe drum drept sa se aprinda in bord ABS-ul si ESP-ul. Masina este Audi, e din grupul VAG. Am incercat sa misc de senzorii ABS din fata si dupa ce am scos masina din curte s-au stins. Apropo, dupa ce se aprind martorii, opresc masina, repornesc motorul si se sting din nou. Ce as putea sa fac? sa curat senzorii? Cu ce?
Ti-am spus, la generatia asta de VAG, din vremea Golfului 4, ESP-ul e un esec.
La care lucreaza, nu te ajuta foarte mult, iar la majoritatea, nu mai lucreaza, adica face ca la tine.
Este un senzor sub volan, ala clacheaza de multe ori, dar poti sti daca e de la el, doar daca faci o diagnoza. Un prieten la Golf 4 l-a scos si i-a facut niste lipituri, si i-a mai mers o perioada, dar, cum spuneam, ESP-ul din perioada aia de la VW (Audi), e pisu curat, eu nu m-as deranja sa-l mai si repar.
Daca e semnul exclamarii LOGIC ca te atentioneaza ca e oprit.Cand se aprinde intermitent te anunta ca derapezi sau ca masina e pe trasa buna? Mai si ganditi