Numai la plecarea de pe loc, cu treapta 1 intre ambreiaj si acceleratie, trebuie mai multa atentie.
Salut,
Daca ai permis sau ai facut cel putin 5 sedinte, trebuia sa-ti dai seama.
Dupa treapta doua iei piciorul mai repede de pe ambreaj si accelerezi.
Nu il iei finut ca la treapta 1.
Forfecarea o faci doar la treabata 1.
La schimbare treptelor nu e nevoie de forfecare, aceelerezi cand ai ridicat piciorul de pe ambreiaj.
Stai asa, asta daca e benzina banuiesc. Daca e disel(motorina) nici numai ai treaba cu ambreiaju in a 3.Eu cand o schimb din a 2 in a 3 cu diselu, decat apas maxim ambreiaj, poc a 3, si imediat iau picioru dupa ambreiaj, nu mi-a murit niciodat amotoru facand asta.Asta e valabil la disel in prima si a 2 viteza banuiesc.Eu sunt aproape de a lua permisu.Acum sa explice alti mai bine. Oricum nu ai specificat disel sau benzina
Forfecarea este importanta atunci cand masina este o benzinara. La diesel, cuplul este mai puternic. Totusi, tinand cont de transmisiile si motoarele din ziua de azi, trebuie sa faci exact ce-ti spune instructorul. Daca instructorul nu-ti poate explica aceasta chestie VITALA, iti recomand sa-l schimbi pe acest imbecil!
Iei treptat piciorul stâng de pe ambreiaj si tot treptat apeși cu piciorul drept accelerația.