De invartit se invart toate rotile, fie 4x4 sau 2x4, tu cred ca ai vrut sa spui care roti trag, ei bine in linie dreapta sau curba trag 2 la 2x4 si 4 la 4x4 doar ca diferit din cauza diferentialului, ce-i drept tractiunea se duce la roata cu mai putina aderenta, de aceea iarna cand esti cu masina pe zapada si incepi sa patinezi cateodata se invarte doar o roata, s-a inventat acum mult timp ESP-ul, controlul tractiunii etc... care aceste sisteme intalnite pe marcile straine mai mult ajuta foarte mult deoarece iarna in aceeasi situatie precizata mai sus nu conteaza ca sub roata dreapta ai pamant si roata stanga ai gheata, tractiunea este aceeasi, blochezi deferentialul, ceva de genul asta. in curba rotile din interior se invart mai incet si cele din exterior mai repede. sper ca te-am lamurit.
Toate rotile sa invart. Insa doar doua trag(spate/fata) sau daca este 4x4 sau tractiune integrala, atunci toate 4 rotile trag.
Salut,
Toate 4 roti se invart indiferent daca este 4x4 sau nu sau daca este in curba sau nu.
Daca masina este 4x4 atunci trag toate rotile iar daca nu trag doar doua roti fata/spate
O zi buna
Skoda Fabia motor 1.2 trage doar in fata partea dreapta/stanga nu mai stiu...Una dintre ele, trage doar o roata
Trage roata care nu e in sarcina. O masina cu tractiune fata,fara diferential blocabil,daca o ridici pe cric stanga fata trage roata care e in aer,deci nu mai pleaca dupa loc,la fel si pe partea dreapta, ridici roata aia, aia trage. Iar in curba, nicidecum nu trag amandoua odata, s.ar sparge grupul imediat. Intr.o curba la dreapta presupunem, trage roata roata din dreapta, deoarece masina tinde sa se lase cu toata greutatea pe roata din stanga. Iar la un 4x4 trag 2 roti oameni buni. Daca ridici un 4x4 de ambele roti stanga fata stanga spate,repet fara diferentiale,ca aici e alt subiect, nu mai pleaca de pe loc, trag rotile din aer. Nu veniti cu tot felul de pareri tampite ca ceea ce va spun sunt testate, si in viata de zi cu zi, si la facultate si la pariu