Schimba termostatul ca ala e de vina.Ramine blocat ori nu deschide cit trebuie si fierbe apa in motor dupa un timp.La bord poti avea defectiuni sa nu iti indice bine. Uneori si senzorii se defecteaza.Apa este aruncata pe acolo daca fierbe ori ai pus prea multa.Chiulasa cum zici tu daca ar fi ceva toata apa sar duce in baie si nai mai avea apa deloc la motor.Schimba termostatu si totu o sa fie bine.Pai ce mechanic e ala daca nu a rezolvat? Pompa de apa este mecanica deci nu vad sa fie de acolo.Doar sa se rupa turbina aia bucatele desi asa ceva nu am auzit.Altceva nu are ce sa fie.Sistemul de racier asta este. Pompa-termostat-radiator-canister de apa care are supapa aia ce zici -ceva senzori care nu au legatura cu mersul apei ci doar indica temperaturi. Termostatu nu deschide sau deschide prtea putin si atunci apa fierbe in motor si iese pe acolo.Eu am patit si am schimbat termostatu si gata.Plus am gasit pe net la masina mea recomandari la de manufactur sa se schimbe senszorii de temp. pentru ca nu prea au fost reusiti.Bafta.
Ulei in antigel nu poate fi, verifica daca este antigel in ulei, tocmai invers. Uite-te la nivelul de ulei. Daca nu pot fi racitorul de ulei, sau ai folosit intr-un an un antigel si un alt an un alt antigel si face o reactie chimica urata!
Cel mai simplu test e sa dai termostatul afara si sa faci un test fara termostat. Dupa ce dai termostatul afara trebuie sa dezaerezi sistemul corect, la fel si dupa ce il pui la loc. Daca fenomenul se repeta si fara termostat cel mai probabil e de la garnitura de chiulasa.