Pentru inceput precizez ca nu ma refer strict pentru motorul tau(eu m-am interesat cam de ce am nevoie sa mai scot undeva la inca 100 de cai in plus din masina pe care o am si m-am interesat cam de ce am nevoie), deci e posibil sa existe unele chestii care sa nu se "Pupe" cu ce motor ai tu acolo, dar te va ajuta sa-ti faci o idee cam cum poti adauga cativa cai putere in plus.
Pentru inceput turbina si obligatoriu intercooler, mai mare.
Mai apoi filtru de aer sport.
Evacuarea cap-coada full inox.
Injectoare mai mari eventual si pompa de injectie.
Si desigur, remapat ecu sa se potriveasca cu ce vei pune tu acolo, cutie de viteze kit ambreaj si ce mai e nevoie sa reziste la puterea pe care o vei avea, inclusiv upgrade la frane.
Cel mai bun raspuns, ai habar de ce vreau eu aici. Mi-am pus toba, e dreapta cap- coada, catalizator off, egr off, finala off. pompa nu cred ca am nevoie ca am common-rail, eventual injectoare mai mare am zis si un turbo mai maricel cu o admisie ar fi ok.
Ca idee ar fi bine, acum ce e drept trebuie sa te informezi sa aflii si la ce putere rezista internele sa nu ai surprize pe viitor.
Cum bre sa scoti 60 cp in plus de la saracul motor de 1.5 de la renault? ai noroc sa scoti pana in 100 fara sa il distrugi
Exista stock de 100. Wtf? Exista motor de 2.0 de 800 cp. De asta doresc sa vb cu cu specialist, nu cu un mecanic de coltu străzii, ma scuzi. Uita te la variantele noi de 1.3 1.5 cu Cati cai vin
Pai ce facem aici... compari motoare care au fost proiectate de la inceput sa scoata 200cp de 1.5 litri cu motor proiectat sa scoata 80cp?
si ala stock de 100 cp probabil e deja umblat la ei si nu iti mai ofera multe resurse in plus
Doar cu o resoftare la TCM turbo o faci de 100 de cai.
Si costa putin.Vezi ca au reprezentanti in toate judetele.
Dupa aceea tot ei iti vor spune ce si cum.
Am inteles ca ambreiajul original tine pana la 135 de cai.
Exista variante 100 cp pe 1.5 + remap = 130-135. Ce e imposibil?
1 cai putere nu tii da motorul fara ajutorul transmisiei si nu cred ca transmisia acelei masini rezista inca la 60 cp.
2 trebuie sa modifici galeria de admisie si poate sigur si debitul de motorina + forma cum vine jetul de motorina in camera de ardere.
3 pistoanele si arborele motor nu au cum sa duca la un cuplu cu 30% mai mare deci trebuie schimbati
4 aici ma repet cutia nu rezista fara modificari majore si nu este eftin sa modifici cuti de viteza
5 motorul are cuplu iar asambul motor transmisie face caluti nu motorul singura deci sa spui ca motorul are 100cp e eronat da o fi varianta aia dar are modificari mai mari.
6 franele nu tiar mai rezista la inca 50 cp in plus
7 evacuarea sta la mintea oricui ca trebuie modificata
8 injectoare cu debit mai mare si costa nu gluma
9 nu are rost investitie prea mare pentru un motor puturos de 1.5 dizel
Ne auzim in 2 luni. Te astept la o liniuță cu " puturosul " meu de 1.5 cu garret gt 17. Adu-ti nemțeasca la interval ))
Imi place ca esti asa sigur bravo duo la cati caluti vrei.
1- motorul trebuie schimbat neaparat macar in unul de 1.8
2- un turbo te ajuta foarte mult doar la benzinar nu la diesel
3- odata schimbat motorul si facut actele cum trebuie este necesar sa vorbesti cu cineva cu un tester propriu sa modifice din calculatorul masini ajustarile motorului acest lucru poate aduca pana la 35 de cp in plus
4- in cele din urma o evacuare buna poate contribui cu pana la 15 cp (montarea tobelor sport)
PS. Toate acestea te vor costa foarte mult eu zic ca nu merita sa investesti intr-un megane asa mult
Mai bine vindel si strange ina 1500-2000 euro si cumpara o masina buna ti-as recomanda un motor de 2000 benzinar de preferinta sa fie Gti ala are stok undeva la 140-150 cp si daca e motor mare si caroseria nu mai grea de o tona si vreo 800 kg o sa ai si un consum bun de pana la maxim 13 %
Orcum bafta
Whatttttttt? Turbo nu ajuta la diesel? Majoritatea mașinilor sunt cu turbina, daca le dai jos astepti 5 min pana o ia la 100. Iar daca schimb motorul, am deja caii respectivi fara modificări. Eu vorbesc strict tunning ( rampa injectoare, admise, biele, etc )