Ca sa ii dai o norma de poluare mai buna ii pui catalizator si filtru de particule, nu este nevoie de nici un motor schimbat. Referitor la ce spuneai tu cu Germania, asta se face oriunde in lume, si la noi doar ca nu iti trece de RAR si nu primesti numere daca nu are motorul original si seria dupa motor originala, toati cei care schimba motorul imatriculeaza masinile pe Bulgaria daca ai observat. Ca sa completez cu ce spuneai tu cel mai bine este sa o imatriculezi ca old timer cum ii spui, adica masina de epoca, scapi de impozit!
Nu o sa fi prea multumit,lumea conduce masinile astea intr-adevar pentru ca sunt clasice si frumoase,dar mai este si un lucru la mijloc, cel mai imp lucru, motorul v8 de sub capota, degeaa ai un mustang din 1975 sa zicem eleanor,sau impala, orice, si nu simti ca este muscle car...sunetul lasa de dorit, si asta e cel mai imp la o masina clasica.
Daca te multumesti doar cu ''ambalajul'', sigur ca se poate. Atata timp cat ti-o omologheaza R.A.R.- ul...no problem!