Pasul 1 e iti gasesti masina si o duci la un service autorizat pentru marca aia sa ii faca o verificare.
pasul 2 e sa verifici ca toate actele masinii sunt in regula. civ, itp, talon, rca, ca proprietarul e dispus sa iti dea fiscalul pe loc
pasul 3 e sa o cumperi, faci contractul de v-c, primesti actele si fiscalul de la proprietar care o scoate de pe numele lui de la impozit.
pasul 4, drumul e liber catre inmatriculare.
iti faci rca pe numele tau (nu iti poate zice nimeni cat costa, e variabil in functie de varsta, masina, bonus malus.
pe urma platesti ceva taxe pentru documente, pana in 150 lei
taxa de inmatriculare nu se mai plateste, nici macar nu mai exista.
Masina e praf din punctul meu de vedere. Nu prea am auzit lume foarte multumita de Peugeot uri 206
Nu am pus întrebarea ca sa primesc răspunsuri ironice. Am pus-o din necunoștință de cauza, așa ca te rog sa îmi spui de ce zici asta.
Pentru ca nu exista pastile de invatat asa ceva. Daca te duci sa-ti iei pantofi tarai dupa tine 3 prietene sa-si dea cu parerea dar masina vrei sa-ti iei singura.
In primul rand atunci cand vrei sa cumperi o masina trebuie sa mergi cu cineva care se pricepe sa zic la asa ceva, sa o verifici la un service autorizat ca nr de km si daca corespunde cu istoricul masinii apoi restul verificarilor sunt mai mult ochiometric, daca are nr de Romania deja atunci trebuie sa treci doar pe la ghiseul comunitar din cadrul prefecturii pentru a afla detalii, daca nu are nici macar nr.rosii atunci du masina in locatia ta cu platforma, pai treci pe la un birou de copiat acte care stie toate actele necesare inclusiv asigurarea pentru masina ta iar la ghiseu cu programare te prezinti cu dosarul si14 +40 lei bani pentru placile de nr si contravaloarea autorizatiei provizorii de circulatie, daca esti incepatoar cumpara o masina mica ca volum sa poti sa strecori in trafic chiar si cu greseli.