Vezi dacă e uleiu la cutie la nivel.Sau poate ai completat cu alt ulei decât cel indicat de producător, şi datorită frigului face probleme.Baftă!
Ambreiajul face acel zgomot. Vezi ca am impresia ca e din ala cu masa dubla si te costa de te rupe.
Cum sa faca abreajul acel zomot daca nu e in viteza? nu pricep, si nu mai are acele simptome ca in video acu e ok; d
Da niste detalii legate de motorizare (marca, an, capacitate cilindrica, carburant...) si detaliaza ceva mai mult zgomotul si momentul zgomotului.
Tehnic vorbind, cand masina este in viteza, ambreiajul este cuplat, in momentul ala orice trecere de la acceleratie la frana de motor si invers creeaza niste forte care suprasolicita placa de presiune, discul de ambreiaj si volanta, daca acestea au o anumita uzura facuta in timp ea se accentueaza. Din cele spuse de tine singura concluzie este ca zgomotul provine de la ambreiaj iar pentru o parere mai exacta iti recomand sa duci masina la un mecanic si sa o asculte el ca sa iti poata da un diagnostic.
Imi este greu sa imi dau seama fara sa ascult zgomotul despre care vorbesti! Incearca sa asculti de afara zgomotul lasand masina pornita si spune-mi macar locul de unde se aude. Daca este de la ambreiaj si face cand este scoasa din viteza se prea poate sa fie volanta (cati km are masina?) iar zgomotul vine de undeva de sub masina, acesta sunand a ceva metalic infundat! Totusi gaseste un amic care sa aiba cunostinte de mecanica sa o asculte si sa iti dea o parere.
Suna a infundat, vin de pe langa role (sau celputin asa mi se pare), dupa ultima "tura" cu ea daca o lasam in viteaza fara sa acelerez nu mai smucea, dar daca o scoteam la liber se audea din nou+ parca se misca moturul de la vreun soc...scz de explicati dar nu le am cu mecanica dupa cum se vede
Deci sa inteleg ca vine din partea dreapta fata a masinii (stanga cum te uiti la motor)! Ok, nu are legatura cu ambreiajul... 1. daca ai aer conditionat se poate ca compresorul sa fie defect si sa aiba momente in care se blocheaza (nu e obligatoriu ca sa fie pornit) 2. una din role sa fie defecta si sa se blocheze. 3. daca cumva nu ai antigel in motor iar temperaturile au fost sub 0 in ultimele zile, exista riscul sa ai portiuni inghetate in zonele unde tubulatura prin care trece apa este mai subtire (luam in calcul ca nu au fost temperaturi foarte mult scazute sub 0 altfel iti crapa motorul). Verifica daca curelele sunt ok si nu au urme de frecat/topit, teoretic ar trebui sa se mai vada scris pe ele ceva!, uite-te dupa urme de cauciuc de la curele pe toate rolele la care ai access (daca vezi pe vre-una depuneri sunt sanse mari ca aia sa fie cu problema) si nu in ultimul rand asigura-te ca ai antigel in motor!