Da, se merita, daca are 80. 000km. Daca e trecuta de 180.000, nu prea mai merita, pentru ca motoarele astea nu sunt foarte rezistente, cedeaza in timp si sunt scumpe piesele.
Eu iti recomand si 1. 4mpi, e un motor bun, mai fiabil decat 1. 5dci, si are consum bun pentru o masina pe benzina de talia ei, 7-8% urban, 4.5-5% in afara. 1.5 DCI consuma 5.5-6% urban si 3.5-4% in afara. Puterile sunt asemanatoare, parca DCI are o versiune mai slabuta de 65cp, pe cand cele 1. 4mpi sunt toate de 75cp.
Daca vrei sa mergi ieftin cu 1. 4mpi, ii instalezi GPL secvential (~500e), si mergi foarte ieftin, creste consumul cam cu 1l, dar pretul gazului este aproape la jumatate fata de benzina. Motorul nu prea il uzeaza, deoarece e instalatie inteligenta, si foloseste si benzina cand are nevoie: la turatii mari, la rece sau in alte conditii.
Sper ca nu te-am plictisit
Luna asta am mers cu un Logan Van 1.5 dCI euro 5. Versiunea de motorizare este ultima aparuta pe Logan, cea de 90 cp. Nu am computer de bord si n-as putea sa-ti dau exact niste cifre legate de consum. Cu 600 RON (2 plinuri) am mers 1400 km in regim mixt (oras, sosea si autostrada). Asta inseamna un consum mixt de 7%. Am mers si normal si economic si am si ars-o, deci in medie am mers normal cu ea.
Cam mare media... Eu scot mai putin cu 1.4 carburatie. Ultimul consum mixt facut vara a iesit 6.6%, in conditiile in care rareori merg singur, am carat si nisip si bolovani cu ea (e 1310 berlina), iar motorul buseste ulei pe toate partile, nu mai tine relantiul din cauza ungerii insuficiente.
Am carat dupa mine aproape in permanenta 4 roti (anvelopa+janta) si 4 cutii de marfa usoare. In total nu depasesc 50 kile. In 30% din timp am fost 2 persoane in masina cu o greutate medie de 70 kile. Nu mai intru in detalii ca nu suntem statisticieni dar ideea e ca Dieselul este economic doar pentru oras. Tre sa mergi peste 40.000 km anual pe sosea ca sa renteze Dieselul.
Vreau sa zic ca am condus multa vreme tot un Logan, dar MCV cu motorizarea 1.6 16v. Consumul in Bucuresti era 10-12 dar cel mixt era 9. Cred ca puterea motorului are si ea un cuvant de spus cu privire la consum, degeaba se lauda astia ca scot masini mai puternice si mai economice.
P.S: Poate ma insel cu privire la greutatea pe care o car, habar n-am cat cantareste o roata dar am presupus ca undeva in jur de 10 kile.
Depinde de starea in care este. Daca este in stare foarte buna atunci aproape merita, desi cca 2500 euro ar fi mai corect. Mai depinde si de faptul daca trebuie sau nu sa platesti timbrul de mediu la inmatriculare, daca nu trebuie atunci merita.
Daca nu a fost lovita...da si Km. reali
http://www.auto.ro/dacia-logan/2031991.html
Cam asta e pretul. Pacat ca dCi-ul de 90 de cai a aparut abia in 2010. Primele 2 dCi-uri de pe Logan sunt cam puturoase, norc ca Loganul are o caroserie usoara.
Depinde de starea in care se afla... Ca si km (daca sunt reali) si ca si an de fabricatie este in regula. Motorul 1. 5DCI este cea mai buna alegere de la Dacia, fiind si foarte fiabil si iesi bine si la consum. Trebuie sa mai ti cont si de optiuni.