In primul rand nu intra pentru ca are alt sistem de racire cel de 3 litri, alt alternator al masinii, alta baterie, alta cutie, ca sa il schimbi dai cat costa masina! Ca sa stantezi se poate face dar te costa foarte mult si daca te prinde ca ai facut asta fara sa treci in talon scrie dosar penal pe tine, faceau aia cu scuterele candva prostii din astea cu motoare mai mari pana au bagat cateva zeci in puscarii intr-o perioada si s-au potolit, cu masina nu ai nici o sansa sa scapi daca atunci mai scapau cu scuterele!
O alta solutie ca sa scapi de aceste taxe uriase nu exista? La un motor de 3 litri din cate am inteles se plateste un impozit de 2100+ ron. Exceptie facand inmatricularea la bulgari sau in orice alt stat.
La Bulgari si ei au taxe mari pentru motoarele peste 3 litri, mai mari ca la noi chiar dar nu cu mult, statele dezvoltate au taxe mici pentru cele pana in 5 litri, statele ca Germania, Anglia, Franta, unde sunt la ordinea zilei motoarele de 3 litri!
La asemenea masini nu exista solutii, la cele de teren serioase nu SUV-uri, la Pajero, Land Cruiser, Discovery 4, Defender etc. exista solutii sa fie imatriculate ca masini agricole dar la asa ceva nu!
Pai tata a avut la Dacia 1310 motor de 1.4 si in talon era trecut ca motor de 1.3. A circulat asa in jur de 15 ani!
Pana prin 2007 mergea, si aia cu oltcit-uri, dacii cu motor de golf de obicei pe ele, trabant cu motor de golf sau fabia, scutere nu mai zic, cu motoare de 125 cmc, dar dupa aia au inceput astia cu controalele. Daca vrei puneti dar nu te vad bine!