Imi vin in minte 3 variante:
1. clapeta blocata in bord (boala comuna VAG)
2. compresie in circuitul de racire (boala comuna VAG)
3. senzori de temperatura interioare defecti (n-am intalnit niciodata un asemenea caz, se verifica pe diagnoza).
Alte cauze ar putea fi radiatorul de incalzire infundat sau filtrul de aer pentru habitaclu atat de vechi, incat sa fie infundat si sa nu mai traga aer mai deloc, neavand cum sa sufle prin radiator.
Faptul ca nu pornesc ventilatoarele de la motor nu reprezinta o problema, afara este deja frig, motorul se raceste suficient, nu trebui sa porneasca si acele ventilatoare.
Daca te referi la ventilatorul de climatizare din interior, incearca sa-l dai pe ultima treapta; daca merge pe cea mai puternica treapta, iar pe celelalte nu, atunci este arsa rezistenta ventilatorului, iar inlocuirea este relativ simpla. Il poti folosi pe ultima treapta fara probleme, pana cand ajungi sa inlocuiesti rezistenta.