Ai schimbat uleiul la motor? Atunci nu vad legatura cu transmisia, ori cutia de viteze.
Nu mai bagati aditivi in uleiuri si asa puneti ulieuri f viscoase, mai adaugati si alea se face marmelada, circula ala ca melcu.
Unia baga uleiuri mai viscoase, in ideea ca n-o sa mai consume, aia este poveste, uleiul indiferent cit de viscos ar fi, tot ramane ceva pe cilindru si daca segemneti is uzati, ca este viscos ca e subitire la fel se intampla.
Un ulei mai subtire, face ungerea mai usoara.Eu ce am vazut de citva ani, fabricantii de masini, fac upgrade la chestia asta, baga la masini uleiuri putin viscoase.
Mecanicii dau sfaturi la ce gindesc ei, dar nu te gindi ca pe un mecanic il duce mintea prea mult
Piesele dintr-o masina au nevoie de ungere, iar un ulei viscos circula cum am spus mai greu decat unu ceva mai subtire.
Iti zic, la mine la masina, in cartea masinii scrie sa pun ulei 5W40, sau 5W30, am fost la dealer si a spus 0W20 asta trebuie la masina mea, sa nu mai ma iau dupa cartea masinii, ca se face update de catre fabrica.
Problema la tine aparu in timpul asta, este doara o coincidenta, nu are a face cu schimbul de ulei si aditivi.
Nu are treaba cu uleiul, desi nu era nevoie de aditivi. Producatorii de ulei stiu mai bine ce trebuie sa puna in el decat va stii vreodata un mecanic.
Nu prea ai ce sa faci decat da mergi la service, evident nu e cazul sa umbli la cutia de viteze daca nu te-ai bagat la schimbat uleiul.