Calculatorul pe gaz; filtrele de gaz înfundate etc.
Mergi la revizie, nu te juca "pe genunchi"!
Poti fi multe. Clapeta aer, senzor RPM, senzor ax, probleme la instalatia de gaz, probleme bujii... Poate si reglajul tachetilor, desi nu cred ca pot avea efect atat de mare.
Un senzor de temperatura ar mai putea fi.
In concluzie, apeleaza la un mecanic. Roaga-l in prima faza sa iti verifice/inlocuiasca bujiile, si sa regleze tachetii. Dupa ce va lucra la masina, va vedea bujiile, apoi o va porni, eventual va face si o diagnoza, si iti poate da un diagnostic.
Altfel, daca nu lasi masina mai mult pentru constatare, nu poate ghici nimeni.
Aceeași problemă o aveam și eu la un logan, pana nu se ridica apa la 2 linii îmi murea motorul dacă o scoteam din viteza. Vina era a tachetilor mecanici care trebuie reglați la o anumita perioada, eu cam la 40k km ii reglam