Masina ta, are motor Volkswagen. Un mare avantaj, ce sa zic.
La motoarele alea, se strica cam... Tot. Daca ai ulei peste minim, atunci problema ta e de la pompa de ulei (sita infundata, pompa uzata) sau bulbii (senzorii) de presiune. Ar trebui dusa masina intr-un service, si masurata presiunea cu un tester, digital sau analogic. Dar cate service-uri au asa ceva? Nici unul, probabil.
Eu zic sa ii dai foc, e paguba mai mica. Si nu mai cumpara VAG.
Poate fi sensorul de presiune sau chiar ai presiune mica la ulei.
Poate fi sorbul infundat de la pompa sau altceva.
Ar trebui bagat alt bulb, in locul celor originale, si masurat cu un manometru, sau cu un tester digital.
Pe la busonul de umplere nu trebuie sa ai nici o presiune, ala comunica cu carterul, si baia de ulei, unde nu trebuie sa fie presiune. E chiar o problema, daca ai presiune acolo. Nici ulei nu ar trebui sa arunce, cu exceptia masinilor care au axul cu came foarte apropiat de buson.
Din ce imi spuneti inseamna ca exista presiune doar ca scazuta...Asta inseamna ca o sa incerc sa merg asa cu ea cei 60 km....pffff sper sa nu calez motorul
E posibil si sa se fi defectat bulbul, dar motorul sa functioneze corect.
La VW asa e, se strica si bulbu' si pompa, si nici motorul nu rezista fara uzuri. Se aprinde becul, si habar nu ai de unde sa incepi.
Aditivii ar trebui sa diminueze uzura, presiunea nu prea o imbunatatesc. Risti sa faci mai mult rau.
Tie e posibil sa nu iti bage bine pompa de ulei, ori din cauza sitei infundate, ori a uzurii din pompa. Se mai intampla sa se piarda presiunea uleiului din cauza cuzinetilor mancati, dar in cazurile alea, becurile se aprind in relanti, cand pompa se invarte incet, si se stinge cand maresti turatia.