Pai daca dureaza doar 1-2 secunde doar dupa ce o pornesti, nici nu se va auzi la ITP ca deja masina va fi incalzita
Nu am nicio idee de la ce poate fi, pentru ca nu pot sa stiu de unde vine acel zgomot, pot fi mai multe dar daca masina se comporta bine in mers nu este ceva grav
Daca ar fi cureaua de accesorii cum spune userul bogdan, si nu ai schimbat-o de mai bine de 90.000 km atunci ar fi cazul sa o schimbi, insa nu inainte de a fi inspectata vizual de un mecanic, acesta isi poate da seama daca ea necesita sau nu schimbare dupa cum este uzata
Specialistii spun ca aceasta curea trebuie in mod normal verificata la fiecare 10.000 km, sau mai bine zis la fiecare schimb de ulei trebuie sa verificam cureaua de accesorii, rolele de ghidare si intinzatorul.
Ar mai putea fi și pompa de servodirecție, dacă nu are destul lichid hidraulic în instalație.
La pornire alternatorul este mai solicitat in mod special in anotimpul rece si opune mai multa rezistenta deoarece bateria "cere "mai mult curent de incarcare decat in functionare normala iar cureaua de accesorii patineaza 1-2 secunde. Este un defect des intalnit.
Curea de accesorii cel mai probabil.nu cred ca se leaga la itp de chestia asta
Scârțâitul la pornire poate avea diverse cauze, cum ar fi curea de transmisie sau altă componentă. Recomand verificarea de către un mecanic. În cadrul ITP-ului, inspectarea se concentrează pe siguranță și emisii, dar depinde de inspector. Este posibil să treacă, dar recomand remedierea cât mai curând posibil. Mult succes la ITP!
Probabil o rola intinzatoare de la cureaua de acesorii sau distributie, treci fara probleme... Dar recomand sa-i zici dinainte Drumuri bune!