Nu are importanta ca masina-i pe benzina sau motorina, executia comenzii este cea gresita.
Ia lectii cu instructorul si iti va arata si explica ce faci gresit.
Auzi dragă Ana Blandiana care am observat că te bagi în toate domeniile să-ți dai tu cu părerea; ce vrei să demonstrezi? Că te faci de prin asemenea răspunsuri? Să știi și tu că are importanță dacă mașina este pe benzină sau pe motorină deoarece mașinile Diesel, adică cele pe motorină, au cuplu mult mai bun decât cele pe benzină deci de aceea poți pleca mult mai ușor din pantă cu mașină pe motorină. Mai spui și că ai vreo 30 de ani experiență în condus Chiar te aștepți să cred așa ceva? Eu aș zice să lași tu mecanica și să te mai duci la cratiță că nu este de tine aceasta „stiinta". Și nu mai comenta tu la mine că nu știu eu mecanică. Te asigur că știu mult mai multă decât tine chiar daca am doar aproape 16 ani
Sigur masina pe motorina are un cuplu dublu, dar plecare dintr'o rampa cu inclinatie mare se face cu frana de mana, nu doar cu ambreiajul cum fac smecherii ca sa il forteze
Degeaba de iei de ana aia eu i-am dat un singur raspuns si mi-a dat block
Bagi in treapta 1, in timp ce tii ambreiajul calcat tii si frana, dai usor drumul la ambreiaj pana simti ca da sa moara motorul, atunci rapid ai luat piciorul de pe frana si ai accelerat
Pot asa când nu este nici o masina...
Dar, dacă șant în intersecție în panta se opreste?
In panta stiam ca se accelereaza, pentru ca sa poti urca.Eu nu am patit sa mi moara motorul.Cand schimbi viteza, mai tii apasat ambreiajul, apesi in acelasi timp f usor accelerația, apoi iei piciorul de pe ambreiaj de tot si ti pe acceleratie.