Ce spui tu le schimbi la coltu strazi auzi si tu te duci cu raia aia de masina la dealer sa iti faca aia.Astea sunt chestii ce le face si unu de la gradinita ulei cumperi tu de la magazin de care doresti, zic de ulei de motor si filtru la fel.Restu fluid de directie si de frana ala nul schimbi deloc,il lasi asa cum este,doara verifici daca e la nivel si aia e tot. Daca e nivelu scazut completezi si ai rezolvat problema. Fluidu de la directie nici ala nul schimbi il lsi asa cum este,daca ai posibilitatea la msina aia sal verifici o faci si doara completezi numa,daca nu ai joja sa poti verifica vezi-ti de treaba ta,nu mai da banii aiurea. Fluidu ala de la transmisie tine mai mult decat traieste masina aia,deci nu-ti fa probleme pentru asta.Ce ai mai spus? Filtru de benzina la fel vezi-ti de treaba ta daca nu ai problema,filtru de benzina este pe undeva pe sub masina dupa iesirea din rezervor cred,dar oricum e pe sub masina,ala nu se schimba,daca ar fi sa fie infundat o sa iti dea cod,asa ca daca nu ai nici un cod de alimentare vezi-ti de drum , altceva? Filtru de cabina pai daca si pe ala trebuie sa til schimbe dealeru m-am lamurit cu tine, intreaba pe maicata sau las-o pe ea sa til schimbe ca sigur stie g; lumesc dar daca nu stiu ajungi sa nu poti schimba macar un prapadit de filtru treaba e groasa rau si filtru de aer la motor si ala la fel astea le faci in timp ce bei o bere sau suc ce bei tu cu prietenii, nici nu dureaza toate astea atat Ce spui tu le faci in juma de ora cum am spus in fata portii, in fata blocului, in curte.In sf nu stie oamenii pe aici cat iti ia dealeru, du-te la aia si intreabai pe ei. Oricum tu habar n-o sa ai ce iti fac aia acolo, adica uleiul la motor til schimba sigur, plus filtru de aer, filtru de cabina, in rest doara iti face exact ce ti-am zis eu tiau luat banu si aia e tot
Daca atata te duce mintea atat poti, se pare nici sa vorbesti nu esti capabil, dapai sa schimbi un filtru.Deci tu nu esti prost esti praf cred ca nici usa la casa nu stii sa o deschizi.Ba mucea cand cineva iti raspunde la intrebare ai face bine ori sa iti tii pliscu ori sa ii multumesti, indiferent ce spune sau ce parere are pricepi? Invata sa te porti ba mamaliga ce esti.
Poti sa te duci la cel mai mare service, uleiul si filtrele vor fi schimbate de ultimul sosit, de regula ucenici platiti prost.
Te costă mult și e o cheltuială inutilă. Schimbă doar uleiul + filtrul de ulei și filtrul de benzină. Uleiul din cutie nu se schimbă, nici cel de servo (doar se completează dacă e cazul), la fel și lichidul de frână. Filtrul de aer desfă-l și-l schimbi numai dacă e deteriorat sau prea îmbâcsit, altfel e suficient să-l scuturi sau să sufli cu aer comprimat sau cu un aspirator ceva. Filtrul de habitaclu (filtrul de polen sau filtrul AC) se curăță și el cu aer comprimat sau se înlocuiește, prețul acestuia variind foarte mult în funcție de marca mașinii și tipul filtrului (simplu sau cu carbon activ). Filtrul de aer afectează performanța motorului, în timp ce filtrul de habitaclu ne poate afecta sănătatea sau cauza mirosuri neplăcute în mașină. Dacă ai bani (nu știu cât costă) și vrei să le schimbi, schimbă-le, dar dacă tot ești în bani, când a fost schimbată distribuția ultima oară? Că asta dacă cedează, chiar rămâi în drum!