Mecanica nu se face asa.
Un test compresie, test presiune benzina si o diagnoza (lunga) ar putea clarifica situatia.
Motoarele alea sunt renumite si pentru problemele la ECU, poate fi si de acolo.
Daca esti chiar atat de sarac, incat sa nu-ti permiti o constatare normala, verifica macar scanteia. Iar pentru presiunea de benzina ai o valva pe rampa injectoarelor, apas-o dupa ce dai cateva chei, sa vezi daca a adunat ceva presiune.
La motoarele alea porneste pompa doar cand se invarte motorul.
Daca ai schimbat tacheti ce spui, oare de unde ar fi problema? Tu cam ce parere ai? Ai umblat sau cine a schimbat la chiulasa, ceva na pus la loc cum trebuia, poate nu-i distributia bine facuta, asta ar fi problema, trebuie sa cauti prima data acolo unde sa umblat, la piesele ce leai inlocuit.
Sa schimbi tachetii aia, banui ca trebuie sa dai jos axu cu came, sau nu stiu ce motor ai, cum apare el, asa ca atunci cand scoti axa cu came, duopa trebuie sa reglezi distributia.
Nu ai spus cine a schimbat aia ce zici.In afara de asta, mai aia colo si un sensor tot la axa cu came, care comunica cu sensorul de la arborele cotit, cu coputerul, etc, pe baza aia se stie cand sa se dea scinteie, benzina si asa mai departe.
Ar putea fi si de la clapeta de acceleratie, nu stiu la tine ce fel este, dar daca aia nu deschide, normal ca motorul nu are aer, se opreste.
Clapeta aia si la relanti sta cumva f putin deschisa, asigura undeva la 800 rpm motorului.
Ai umblat deja la cateva chestii, trebuie sa verifici iar, toate, acolo unde ai umblat, sau care a umblat sa faca acele operatii ce spui.
Ai schimbat tachetii de ce anume? Bnaui ca tot te uiti si tu pe net, citesti ce fac unia, ce timpenii mai fac altii, si ai zis hai sa faci si tu ca poata poate din caruta faci racheta
Acelasi lucru se intampla si la calculatoare, toti romanii umbla si s chimba pasta nu stiu care de la procesor, asa au vazut ei pe net ca a facut un prost, ei de ce sa nu faca la fel, apoi se plinga ca nu mai functioneaza calculatorul.
Daca si tu faci lucrari de astea, pe baza ca a facut la fel si vecinu, asta se numeste lipsa de activitate asa se intampla cand nu ai ocupatie si cauti sa iti faci de lucru.
Nu zic ca la tine asa s-a intamplat, dar tot cei posibil sa fi facut acele schimbari asa de la tine, asa ai crezut tu ca e bun.
Scaneaza masina, daca nu-i pusa la punct distributia, sigur trebuie sa spuna la scanare, sa dea coduri. La fel si clapeta de acceleratie, asa ca asta e primul lucru ce ar trebuie sa faci.
Foloseste un scaner de ala obd nu cacaturile ce le cumpara romanii de pe net, alea e sa spui ca ai si tu ceva, nu-s bune, bani irositi.
Nu ai spus nimic cum era masina inainte de operatiile astea de schimbare si curatare ce spui ca ai facut. Facea la fel, mergea fara problema sau ce simptome erau inainte.
Asa daca masina mergea la fel si inainte, atunci poti avea alte probleme, alimentare, electrice, etc.
Sa vezi cava vine benzina, aia e usor, ma refer sa verifici pompa de benzina din rezervor
Altceva nu vad ce ar putea sa fie defect la alimentare, doar injectoarele sau ce ai tu acolo, pompa de presiune nu, aia nu se defecteaza asa de usor, mai niciodata.
La benzina astea ai la alimentare, pompa de benzina in rezervor, ajunge in manifoldu ala sau rail cum mai e numit, intra in alta pompa de presiune, dupa la fiecare injector.asta e tot la alimentare.
Injectoarele alea is electrice, asa ca trebuie vazut daca ai acolo curent.
Aprinderea tine de bujii, de bobina sau bobine de inductie, eventual fise, asta daca ai delcou. Daca are delcou ar putea sa fie si ala de vina, sa nu dea scinteie cand trebuie, ori sa nu mai dea deloc, daca is duse platinele sau ce mai are acolo.
Is cam multe de verificat la masina aia, daca tu ai umblat la ea, e timpul sa lasi pe altul care se pricepe.
Dar sa-i spui si ce ai facut, sa stie omu macar de unde sa inceapa.