Dorel care a pus testerul trebuia sa verifice mai multi parametri chiar daca nu a gasit erori stocate in Ecu.
Degeaba ai pus "testărul", dacă nu știi ce faci cu el. Erorile anunță doar defecțiunile mai evidente, de parametri ai auzit?
Măsoară compresia, verifică debitmetru și clapeta de aer, bujiile, presiunea benzinei și distribuția.
Cu motorul nepornit de o zi, și mașina la umbră, vezi valorile senzorilor de temperatura exterioara și motor.
Încă un lucru, afară este foarte cald, se merge cu aer condiționat, aerul este rarefiat (sărac în oxigen). Toate mașinile merg mai slab acum, e ceva normal, le încetinește compresorul ac și lipsa oxigenului.
Lasa testerul
Filtru aer are o importanță de nuîți dai seama.
Pune unu nou de calitate și vezi după... înainte să te apuci faci ceva pe la motor?
Eu am avut o problema pe skoda fabia cu trasul.Am curatat egr-u, a mai facut mecanicu acolo niste chestii ca sa mi ia banii si nu a ajutat.Si la urma sa vad ca de fapt era un furtun de ulei gaurit si "prindea aer fals" ca sa il citez.