Daca am deschis cartile cum trebuie, s-ar zice ca ai motorizare TDDI, si s-a stricat modulul PSG5, care contine imobilizatorul, deci nu mai poti porni motorul.
Eroarea probabil este cauzata de arderea unui tranzistor din acel modul, insa unii zic ca uzura mecanica a pompei (pistonasele blocate) ar putea duce la arderea continua a acelui tranzistor.
Deci, oricum ai da-o, modulul trebuie reparat de un electronist ce detine piese de calitate (daca pui tranzistor de 2 lei se arde imediat), iar partea mecanica a pompei ar trebui verificata de un pompagiu, pe stand, si desfacuta partial pentru examinare.
Pe pompa sunt 4 fire ce merg din modul spre partea de jos, doua cate doua. Te uiti la ele atent, sa vezi daca sunt dintr-o bucata, sau au fost lipite; daca au fost lipite, inseamna ca pompa ta a mai fost reparata, si nu se stie ce gasesti in ea.
Pentru Ford P1665, înseamna ca pompa nu comunica cu ECU.
Cauze probabile: cablaj, modulul de comanda pompa de injecție, centrala de control a motorului, lipsa masa.
anonim_4396 întreabă: