Scoate fisa de pe bujie, pune multimetrul sau lampa de control, si vezi daca e intr-adevar intrerupta. Eu zic ca este, altfel nu aveai eroare doar pe cilindrul 1.
Senzorii de parcare nu au legatura cu indicatorul "check engine".
Nici bujia nu prea are legatura, eu zic ca mai este o eroare pe care ai omis-o.
Atunci de la ce sa fie problema? Ar putea fi ceva grav? Masina pare ca functioneaza ok.
Doar diagnoza iti poate spune. De multe ori e vorba de EGR/gaze, ceea ce se rezolva rapid.
Au ajuns la mine multe masini cu erori la bujiile incandescente, si nu statea check-ul aprins. De aia presupun ca ai mai ratat o eroare de la motor.
Si eroare la egr/gaze cum se manifesta? Se aude ca si cum ar fi infundata masina atunci cand o accelerzi?
Nu se manifesta, doar apare la scanare. De obicei apare atunci cand tii un diesel doar prin oras, si dispare cand o scoti la drumuri lungi, cum se cuvine.
Ai sters erorile?
Ai spus ca ai scanata masina si ti-a dat doara problema aia,deci o singura problema. Daca iti da un singur cod si acel cod se refera strict la acea bujie,este clar ca alta problema nu este,iar chek engine ala de la aia aparu.
Ce spune careva ca de la bujie nu apare, depinde ce masina este, dacas e din aia fier vechi de zeci de aia banui ca la alea nu ar avea treaba bujia cu prefectura, dar la astea mai noi, check engine se aprinde si orice rahat.
Scaneaza iar si vina cu coduri, spune exact ce coduri tia aratat scanerul ca sunt la masina.
Ce scaner ai folosit si ce cod ti-a dat mai exact?
Sensorii de parcare, nu au legatura cu bujia defecta.Check engine s-a aprins de la bujie.
Referitor la codu ce ti la dat, daca scanerul a zis o singura posibila cauza si bujie, atunci aia este, Schimba si ai terminat lucrarea.
Ori poti scoate bujia aia ce spui, o masori si vezi daca e defecta.
Check-ul il ai aprins de la bujie. Iar senzorii nu au nicio treaba cu bujia sau check engine ul. Fa o diagnoza mai amanuntita cu VCDS UL.