| Gabi1000900 a întrebat:

Bună seara, am un vw Passat b7. Acum câteva zile mi s-au aprins mai multi martori în bord, servo direcția, motorul "portocaliu", frână de mana "pulsează încontinuu", martorul abs, bujii (pulsează) si presiunea în anvelope. Pe lângă acești martori mai am problema ca nu îmi afișează chilometrajul "cu cat merg la ora", acul de la motorina ( când pun mașină în mișcare) se învârte incontinuu și senzorii de parcare nu mai funcționează. A mai pățit cineva? Mi s-a spus ca s-a stricat unitatea abs, nu permite la VCDS sa citească nimic. Poate sa ma ajute cineva cu o părere un sfat. Mulțumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| relian a răspuns:

Daca computerul de ABS s-a stricat,ori nu este legat la masa, ai simptomele aratate de tine.
Verifica daca conectia este buna, mufa aia sau cum se mai numeste, daca este bagata in computer, sau vezi daca nu sunt ceva cabluri rupte.
Inainte sa spui ca este stricat computerul ABS verifici cablurile daca sunt ok si conectate.
Nu ai spus daca a umblat cineva la masina, poate daca ai facut ceva reparatii ai uitat un fir ceva neconctat.Am patit si eu odata chestia asta,a trebuie sa umblu la capota la balamale sia trebuie sa scot cablu de la masa de la ABS,apoi am uitat sa il mai pun la loc si sa te atii laughing la bord pom de craciun laughing.
Masina functioneaza,chiar te lasa sa si te deplasezi dar cum ai aratat si tu toate is off.

Deci asta trebuie sa faci sa verifici cablurile,apoi daca totu este in regula verifici computerul ABS.
Computerul ABS e usor accesat,cablurile la fel usor de verificat.
Deci nu iti trebuie decat partea electronica in caz ca aia e arsa.
Cablurile le poti verifica tu personal,iar daca e ceva rupt, refaci si scapi ieftin.
Daca insa e computerul de vina, atunci va trebuie sa cumperi unul nou, deci nu merge ca las gasesti unu la dezmembrari, trebuie computer nou, apoi programat.

| Gabi1000900 explică (pentru relian):

Mulțumesc de răspuns, dar am încă o întrebare. unde este computerul abs ca sa pot sa verific. ca habar nu am.

| relian a răspuns (pentru Gabi1000900):

Ridici capota si undeva in partea soferului o sa vezi ceva ca un cub de aluminiu din care pleaca tevi metalice subtiri,ala este ABS partea mecanica, iar linga el sau uneori lipit sa-i zic asa e computerul, vine la el un cablu destul de gros.

Poti verifica si sigurantele, sa vezi daca unitatea ABS are siguranta doara pe ea, poate avea sau poate sa nu aibe siguranta, depinde de masina.Desi nu cred sa fie ori sa aiba siguranta.

4 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Du-ti masina la un service, undeau tester pentru calculatorul de bord, care pare a fi "zapacit" din ceva motiv (de defectiune).
.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

1. Verifica in primul rand sigurantele.
2. La Passat se ard frecvent componentele electronice, nu m-as mira sa ai unitatea arsa
3. Nu il baga in seama pe Relian, n-am rabdare sa citesc ce a scris, dar mereu bate campii, cu 0 cunostinte.

| relian a răspuns:

Am vazutt unia zic sa mergi nu stiu la ce service sa testeze masina laughing asta e ca nu au ce testa,pentru ca ABS este prima componenta electronica dupa Computerul masinii,adica cand vrei sa testezi si ABS este mort acolo crapi cu testatu,nu te mai lasa sa treci mai departe,asta pentru ca ABS este ceva de siguranta mamsinii,is franele,fara ele nu ai voie sa te deplasezi, cauza pentru care asa is facute programele, primul ABS Daca asta e ok atunci treci mai departe cu verificatu masinii, sau a celorlante componente electronice.
Deci te duci la tester si o sa vezi nimic, iti spune ABS este mort, ars sau nu este conectat.Siguranta sigur nu are, dar sa nu zica Turbina rahat cu prune ceva cauta si vezi daca are siguranta, eu asa stiu ca n-are.
In momentul in care ABS functioneaza, il repari sau pui altul nou si programezi, toate ce ti sau aprins acum si nu erau inainte se vor stinge.