| Tinsteam a întrebat:

Buna seara.Astăzi după revizia la un 1.9 TDI BLS(GOLF V Plus) s-a ars pompa de motorina.Am plecat pe poarta service-ului iar după nici 50 de metri mașina a inceput sa dea in nas și a murit.Mecanicul a spus ca e din cauza ca aveam rezervorul prea gol și când filtru de motorina a fost schimbat a tras prea mult aer.A mai patit cineva acest fenomen?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Pompele de alimentare cedeaza greu, de obicei la masinile la care se merge cu rezervorul mai mult gol.
Daca mecanicul a pus filtrul ca Dorel, si nu a umplut acolo de motorina, probabil a omorat el pompa, chinuindu-se sa amorseze instalatia.
Se poate insa ca "defectul" sa fie de fapt instalatie neamorsata, care se rezolva cand dai de un mecanic (adevarat).

| Tinsteam explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Acolo in locul ala nu era motorina pentru ca m-am uitat și eu cu ei

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Tinsteam):

Prima data ar trebui verificata pompa mai de aproape; curatat mufa, pus contactul, iar daca tot nu merge, se scoate ansamblul ala si se verifica pompa separat.
Daca ai mers mereu pe minim, poti comanda pompa linistit. Ea se raceste cu motorina din rezervor. Daca ai doar 5-10 litri, racirea ei e inexistenta, plus ca trage mizerii si se infunda sorbul, munceste mai mult.

| Tinsteam explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Am înlocuit azi pompa și mașina și-a revenit, pentru mine a fost ciudat doar faptul ca m-a lăsat fix după ce am schimbat filtrele și uleiul, cât despre mersul cu rezervorul gol trebuie sa recunosc ca s-a mai întâmplat(dar nu pe distante mari, de acasă pana la peco) in cei 10.000 mii de km de când dețin aceasta mașina.Multumesc pentru răspuns și o seara frumoasa

3 răspunsuri: