Rar-ul este obligatoriu pentru a face modificarea in cartea masinii.Atentie sa schimbi motorul cu unul identic sa nu platesti o omologare individuala. Si nu uita ca ai nevoie de factura de service unde ai montat motorul, factura motor sau contract-vanzare cumparare/declaratie notariala din partea vanzatorului.
Inventie romaneasca, nimic altceva, sa va stoarca de bani, in Italia si alte tari europene, nu apare seria motorului in cartea masinii, doar tipul motorului, poate maine-poimaine o sa va ceara acte si pentru cutie, motorul este piesa de schimb.
Dacă motorul este tot diesel/benzină, nu ai treabă! Normal, trebuie să faci rarul, dar mai nou fac cei cu maşinile puternice acest lucru. Trec în carte motor mic, pe când ei au sub capotă tot soiul de motoare imense. Era un băiat de prin braşov parcă, cu un e38 (seria 7 mai vechi), cu un 4.4 benzină (v8), şi a făcut rarul şi i-a trecut în carte 1.4 benzină! El plăteşte impozite de 1.4. Şi 1.4 de bmw nici nu există! Dar la un momentdat s-a făcut o razie prin bucureşti, ridicând capotele maşinilor şi verificând seriile motoarelor.Şi cum în carte scrie serie neidentificată, sau ceva de genul, ei nu prea au ce să-ţi facă. Dar dacă mai dai de unul care se pricepe, îţi poate lua certificatul. În fine. Dacă pui acelaşi motor şi nu dai prea des la rar, nu are rost să i-l faci încă odată. Da' dacă e maşină de zi cu zi, dacă te opreşte rarul pe stradă şi se uită la serie motor, ai pus-o.
p.s. scuze limbajul dacă ţi se pare mai copilăresc
anonim_4396 întreabă:
anonim_4396 întreabă: