Prima data desurubezi busonul de sus de pe cadru (pe acolo se si umple la loc cu ulei).
Operatiunea 2:pe cadrul motorului, in partea din fata exista un surub pe care trebuie sa-l desfaci (pe acolo o sa curga cea mai mare paret din ulei). Este vizibil si nu ai cum sa nu-l gasesti.
Operatiunea 3: se desface cu un imbus capacul filtrului de ulei aflat in partea dreapta a motorului (o sa curga si de acolo ceva ulei). Se scoate filtrul iar in spatele lui o sa vezi un surub cu capat pentru surubelnita dreapta.Trebuie sa-l desfaci o jumatate de tura. Dupa asta dai o data sau de doua ori la automat scurt dar fara sa pornesti.O sa aruce pe acolo putin ulei cu tot felul de impuritati.Stringi la loc surubul din spatele filtrului, pui filtrul nou, se pune la loc capacul (atentie! are o garnitura atasata, sa fie pozitionata la locul ei), se stringe surubul de pe cadru si cu asta gata.Prin partea de sus torni uleiul si...asfalt uscat.
eTHOs întreabă: