Daca ii scoti filtrul, va merge mai prost. Plus ca va trage praf, iar motorul se va strica mai repede.
La un motor 1.2 aspirat (fara turbo), nu poti face cam nimic. Pentru raliu, astfel de motoare se configureaza cu deschidere mare la supape (pentru a intra aer mult si repede), filtru sport, benzina de cifra octanica ridicata si regim de turatii foarte mari.
Nu poti face stage 1 la aceste motoare, pentru ca deja vin din fabrica la maximul fiabil pe care il pot duce motoarele astea.
Un motor mic pe benzina, are doar un reglaj corect, unde dezvolta puterea maxima. Nu e ca la turbo, unde depasesti niste valori impuse de normele de poluare si asteptarile de fiabilitate, si castigi 30 de cai putere si cuplu marit, in cateva minute de programare.
E un motor de mic litraj, deci economic, faca vrei sa traga "mai repede" schimba masina, nu te prosti cu filtre si stage-uri.
Filtru de la motor,banui ca despre ala vorbesti,asa masina mai are si alte filtre,asta asa ca idee.
Filtru ala este pus acolo sa nu intre odata cu aerul praf,insecte etc,daca il scoti toate alea vor intra in galerie,apoi in cilindri,deci bine no sa fie.
Daca masina va trage mai repede? ce sa traga mai repede aer sau la ce te referi? Aer da trage mai rapid,daca nu mai ai nimic in fata,normal ca trage mai mult si mai repede aer.
Cu ce te ajuta daca pui filtru sport? Cu mai nimic poate asa daca ai ceva aparatura sa masori,o avea ceva efect,dar tu nu o sa simti diferenta.
Deci filtru ala sport ar avea o suprafata mai mare,deci va intra aer mai mult, dar cum zic, nu cred ca te ajuta, bani irositi.
Altii poate or fi de alta parere, fiecare cu ce il doare.Aer mai mult n inseamna ca masina o sa zboare in cazul in care masina are turbo,nu intra doara mai mult aer acolo, intra si mai mult combustibil, de aia motoarele cu turbo au mai multa putere, nu gata bag aer si cresc puterea, din cazan fac avion