Cand se aprinde becul rosu trebuie sa opresti motorul imediat... Cateodata, si "imediat" e prea tarziu.
In concluzie, nu poti circula asa.
Nu ma pricep la diagnoza, dar s-ar putea sa iti fie de folos, sa vezi ce valori citesc bulbii- poate e de la ei, la VAG se 'bulesc' bulbii pe capete.
Daca zici ca nivelul pe joja e ok, si o sa afli ca nu sunt bulbii, poate ai probleme cu pompa de ulei...
Pe capacul de la ulei ai ceva spuma?
Ti-a crescut nivelul la ulei sau la antigel?
Nu e nici ulei in apa, nici apa in ulei. Am gasit cateva picaturi de ulei sub ea si ma gandesc ca e fisurata baia de ulei sau altceva de aia imi si indica martorul de presiune ulei... Eu voiam sa stiu daca mai pot circula cu ea asa sau sa o tractez pana la primul service?
Daca era fisurata baia, nu iti pierdea presiune; presiunea se face doar prin blocul motor, jos se prelinge uleiul "cuminte" si asteapta sa fie tras de pompa din nou, si trimis "pe sus" (in rampa).
Picaturile pot fi de la un bulb de ulei, cum ti-am mai zis. Eu am pierdut aproape tot uleiul din motor, printr-un bulb care s-a spart in mers, si am mai auzit cazuri. Bineinteles, toate erau VAG-uri, ca si Skoda.