Treci pe 10w40, macar Mobil.
Anuleaza EGR, daca il suspectezi.
Consumul de ulei la panaramele astea de 1.4 16V facute de Volkswagen, se intampla pe langa supape, cel mai des.
Se monteaza supape si ghiduri noi, ca sa scapi de problema.
10W 40 este mai vascos la ...rece.
La cald este la fel si este de calitate mai slaba.O firma ruseasca facea ulei fake Castrol din ulei ordinar diluat.
Incearca Divinol 5W40.Este cea mai veche rafinarie din Germania si inca nu au am auzit de Divinol contrafacut.
Eu il bag la 1.8 tsi si trec des de 5000 rpm.Mai mult de 0, 5 la 15000 km nu consuma.
Valva egr nu are nicio legatura cu uleiul.Verifica separatorul de vapori de ulei.
La noi exista multa ignoranta in domeniul uleiurilor.
10W40 pare mai vascos in bidon si de aceea unii mecanici care au facut scoala in garaj la colt de strada il recomanda.
Dar este mai vascos la rece, la cald avand indicele de vascozotate 40 la fel ca si celalalt.Iar motorul functioneaza la cald.
Daca vrei ulei mai vascos pui 5w50.
5w40 este sintetic este mai scump iar 10w40 este mai ieftin fiind mineral de calitate mai slaba.
Marymary05 întreabă:
David24876 întreabă: