Un calculator defect nu se diagnostica dupa un simplu cod de eroare, cand restul e functional. Poate eroarea aia mai era si intermitenta.
Mai fa o diagnoza, pozeaza eroarea si intreaba pe un grup de pasionati/mecanici pentru gupul VAG.
Ai scanata si arata eroare,ne lesi,c e eroare arata? Cand scanezi o masina iti da ceva coduri nu erori,iti spune prima data codu,care este format din ceva cifre, iar daca scanerul e ceva mai scump iti si spune eventualele cauze.
Deci scaneaza masina iar, vezi ce cod ori coduri da si revina.Din ce spui tu mai degraba ar fi de la ambreaj, dar trebuie sa spui ce cod a dat, sau da, nu se merge asa dupa 2 chestii spuse de tine,smunceste si se tureaza.
Smuncitu si turatul nu vad ce legatura ar avea cu transmisia,nu transmisia se tureaza ci motorul,deci nici explicatia nu-i buna.
De ce am zis ca ar putea sa fie de la ambreaj? Banui,pentru ca tu apesi acceleratia,ambreajul probabil nu tine,motorul se tureaza pentru ca nu are incarcatura,dar asta e dupa ureche cum am zis.
Daca spui ce cod a dat la scanarea aia,e usor sa afli ce este defect.
Transmisiile astea automate se defecteaza f rar,iar asa mai des sa zicem,e la ambrreaj, se duc garniturile si nu mai cupleaza cit trebuie.
Daca poti schimba o transmisie automata? Normal, orice se poate schimba, dar e mai usor sa repari.
Cutia face parte din transmisie, toata chestia aia poarta numele de transmisie.
Dar nu trebuie schimbat, eventual reparat.La cutie daca e ceva is niste selenoizi micuti,aia daca se defeteaza nu iti mai schimba in treapta respectiva.
Dar cum tu nu ai spus decat smunceste si se tureaza,aia nu arata probleme la cutia de viteze,arata cum am zis probleme la ambreaj.
Scanerul zice ce problema este, asa ca vorba multa saracia romanulu, a omului voiam sa zic, asa ca scaneaza, reviona si zii codu, apoi iti zic ce este rau.