| mitzu09 a întrebat:


detin un vw bora 1.6 16v aus din 2000. problema a aparut deodata si anume intre 1700-2000 rpm imi "zmuceste/zguduie" masina incat a reusit sa imi rupa suportul de la motor. in rest trage ft bine. aceste probleme le am numai cand ajung la in intervalul acesta de turatie. dupa ce trec de ~ 2000rpm nu mai are absolut nimic.
problema si mai mare abia de aici incepe... am schimbat fise, bujii, bobina, am curatat egr(l.am testat si deschide/inchide), clapeta de acceleratie. am bagat o pe cateva testere si mi a dat o problema la egr care s a dovedit a nu fi de la ea ulterior nu a mai aparut. pe alt tester mi a generat o prbl la cilindru doi cum ca nu ar lucra sau nu ar da scanteie sau ceva de genul... am verificat injectoarele si sunt functionale 100%. o alta parere despre ce ar putea sa genereze aceasta problema?

7 răspunsuri:
| 0rlando a răspuns:

În principiu pare a fi de la EGR. Verifică toate mufele să fie curate și să facă contact, uneori poate apărea în regulă pe tester, dar să să se piardă contactul la mufe în mers, de la trepidații.
Altfel, nu văd ce ar putea fi.
Dacă nu ar funcționa un cilindru, impactul nu ar fi chiar atât de puternic.

| mitzu09 explică (pentru 0rlando):

Am dat de 2 ori EGR-ul jos... am zis ca poate am omis sa curat ceva... am sa verific maine toate mufele din nou. totusi daca era de la vreun cilindru facea numai la o anumita turatie si atat?

| 0rlando a răspuns (pentru mitzu09):

Dacă era de la un cilindru, problemele de performanță erau constante pe orice turație, dar nu vibra motorul în așa hal, încât să rupă un suport.

| mitzu09 explică (pentru 0rlando):

Asa am zis si eu. o iau maine iar la bibilit sa vad ce mai canta. multumesc de ajutor. mai astept si alte pareri

| 0rlando a răspuns (pentru mitzu09):

Spor la lucru. Eu am avut mari bătăi de cap, din cauza unei mufe aparent curate, dar care totuși nu făcea contact. Un frecuș cu peria de sârmă și un strop de vaselină, m-au scăpat de service.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Ti-ai cumparat un "Volzvagan". Tocmai ai facut cunostinta cu el.
Motoarele astea au probleme si cu clapeta... Si cu toate.
Poate fi si de la bobinele de inductie.
Mai scoate bujiile, vezi ce culori au.
Vezi daca nu miroase a benzina uleiul.
In rest, un sfat prietenesc: vinde-o, si fugi de VAG, mai ales cand e vorba de 16V.

| mitzu09 explică:

Surpriza era de la cutia de viteze...