Leasing luat ca si cuvant la origine, inseamna de fapt sa inchiriezi o masina pe o perioada mai lunga de timp, 1-3 sau mai multi ani, deci inchiriat.
In timpul asta tu nu faci altceva decat sa bagi benzina si atat, de restul se ocupa firma ce tia inchiriat acea masina.
Multi oameni folosesc metoda asta, pentru ca au masini mai tot timpul noi.Majoritatea iau masini asa in leasing, le conduc 3 max 5 ani, apoi ia alta noua si tot asa, tot timpul conduc masini noi, ori cu cativa ani.
De regula, face asta un dealer de masini. Apoi masinile astea ce au fost inchiriate, se dau spre inchiriere altor persoane cu mai putini, ori sunt vandute.De obicei le baga la vanzare.
Romanii au preluat cuvantul asta,dar se pare il folosesc cu alt sens,ori poate nu cunosc eu sensul cuvantului in romana.
Dar din ce am citit,auzit la uni altii leasing in RO inseamna sa cumperi o masina.
De ce ii zic aia leasing si nu vanzare,ca asa e romanu,trebuie sa fie mai altfel.
Explicatia acestei metode numita leasing,este total pe dinafara orice produs cumparat se numeste vanzare sau cumparare,nicidecum leasing.
Indiferent cum cumperi,ca iti da bani banca, cumperi cu banu jos,se numeste vanzare,pentru cel care vinde si cumparare pentru cel care cumpara.
Leasing aia inseamna,inchiriat pe termen lung,sa faca diferenta fata de cele pe termen scurt,cateva zile,o luna,plus la leasing faci un contract pe anii aia.
Leasing nu inseamna ca cumperi ceva,toti banii aia dati pe cati ani ai,la revedere,nu tii mai da nimeni inapoi.
Asta este leasingul in tarile unde s-a folosit pentru prima data acest termen.
Romanii ca de obicei trebuie sa bata gardu,una vad,alta pricep, se pare chiar si la nivel de tara.
Tu mergi pe termenul si explicatia din RO.
Eu am explicat ce inseamna leasing, pentru ca nu este un cuvant romanesc, vine din afara, ca urmare ar fi trebuie ca toti c e folosesc acest cuvant sa ii dea exact intelesul original, nu altul.
Leasing - inchiriezi sau ramai cu masina. Exista 3 variante, dai un mic avans la inceput dupa platesti 4 sau 5 ani apoi cand se apropie ultima transa dai restul gen 6000 eur restant. Cealalta varianta e rata fixa timp de 5 ani de ex, cu cat cresc anii in rate cu atat platesti mai mult comision. Cazul 3 - stabilesti un nr de km care ii faci pe an, platesti o rata mult mai mica timp de x ani cat vrei tu ai garantie stipulata de fabricant (in functie de termeni si conditii) poti sa acoperi defectele mecanice dar platesti putin mai mult in caz ca nu vrei garantia sau nu e valabila... apoi o dai inapoi, daca sari km stabiliti in anii in care ai avut masina platesti o diferenta in plus. Multi cauta masini ieftine cu 1000 - 2000 eur folosite cu probleme, nu isi da seama ca ascund multe surprize si trag asa cu ele.
stiflers41 întreabă: