Probabil ai senzorul de care ziceam defect.
Iar acesta fiind defect calculatorul are tendita sa trimita mai mult combustibil pentru a putea functiona si in regim de iarna chiar si cu senzorul defect fara a suprasolicita alte piese.
Senzorul este undeva la 100 de lei, unul original, gasesti si mai ieftin, dar nu recomand, de inlocuit se inlocuieste usor, dar se va pierde antigel, daca esti rapid nu vor fi pierderi mari, dar sfatul meu e ca mai bine mergi la un mecanic, iar cu 150 de lei ai scapat de problema.
Eventual poti merge la o persoana care are diagnoza sa citeasca erorile si sa verifice daca senzorul indica corect temperatura.
Si desigur, daca ai clima activata iar exista posibilitatea ca si aceasta sa influenteze consumul afisat.
Acul la motorina este pe plin cand iti arata 530 de km sau si acul a luat-o razna?, daca e pe plin si arata 530 km atunci ori ai tu un consum mare si nu ai parcurs multi km, sau are o eroare la calculator!
Calculatorul estimeaza km dupa modul in care ai condus ultimii km. Incearca sa mergi incet(la consum) sa vezi ca nu o sa mai zica asa
Daca ai facut plinul, pana a decuplat pompa, acul ar trebui sa fie putin peste maxim, si sa stea tot acolo chiar si dupa 100 km, apoi va incepe sa scada.
Eu am tot Passat, acelasi motor(awx, 5trepte ), iar cu un plin imi indica ca pot parcurge 790km.
Ar fi trebuit sa resetezi datele pastrate de computer dupa ce ai facut plinul, sa-ti faci o idee putin mai buna.
Oricum cel mai probabil ai senzorul g62 defect, motiv pentru care nu citeste temperatura corecta a antigelului iar prin urmare ecu-ul calculeaza datele intr-un mod eronat si prin urmare consumul este mai ridicat decat ar trebui sa fie.