Pot fi vreo 20 de chestii.
Du-te la mecanic, ca e inutil sa iti insiram aici fiecare ce crede ca e, tu sa citesti tot, iar la final sa stii tot nimic.
Oricum, e ceva din motor (suporti) sau transmisie.
Cam ce ar fi mai exact sa stiu asa in mare despre ce ar fi vorba...iar daca e ceva grav chestia asta si costisitor...multumesc
Poate fi ceva defect in kitul de ambreiaj (placa, volanta, disc), ori in prinderea motorului si al transmisiei (suporti/tampoane).
De asemenea, poate fi si un joc in alta parte (cadrul motor/planetara/fuzeta) etc.
Acum cateva zile am fost la service auto pentru ca mi se rupsese rola de la alternator, mi-au schimbat-o si dupa imediat a doua zi am inceput sa am probleme cu schimbatorul...o fi din cauza acelei role?
Nu prea are legatura cureaua cu deplasarea schimbatorului (cutiei-motorului). Ai undeva un joc al ansamblului motor-transmisie, sau o defectiune in transmisie, care genereaza acele socuri.
anonim_4396 întreabă: