1.5 dci de la renault e un motor foart bun, foarte testat si foarte economic.
Decat sa te abonezi la intretinerea unui motor sensibil + instalatie de alimentare auxiliara, mai bine mergi relaxat pe "tractor". Este mult mai fiabil, il bagi in service o data la 2-3 ani cu un deviz scump, dar in rest primeste doar ulei si motorina. Benzinarul are durata de viata mult mai scurta, te lasa in drum si pentru un banal EGR defect. Dieselul pufaie niste fum dar ajungi acasa.
Este mai elegant benzinarul si teoretic fara probleme in oras, insa dezavantaje sunt foarte multe.
Pareri? cand cumperi o masina folosita, te poti astepta la orice, asa ca totul tine de noroc, sau de cit de bun esti, sa verifici inainte acea masina.
Ca si masina, model, cumperi ce iti place tie, nu ce ne place noua.
Nu fi taran clocit, daca nu iti place raspunsul cuiva, treci mai departe, nu arata cit de slab esti.
Iati masina pe benzina, si fara turbo, asta daca vrei sa nu ai probleme si sa tina mult in timp. Daca esti de ala nebun si sa faci cascadorii cu masina, atunci ia-ti cu turbina, daca nu, fara, masina te duce unde ai nevoie, iti faci treaba cu ea.
Renault Megane are motoarele pe benzină asemănătoare cu cele de la Dacia. Deci mentenanța este ieftină. Referitor la modelul sud coreean e doar o alegere de gust, fără turbo, mai ales dacă nu aveți drumuri foarte lungi de făcut.
Am si drumuri lungi de facut, cel turbo are recenzii proaste?
Da, pentru că de obicei, aceste mașini sunt "abuzate" de șoferi.
Sistemul turbo odată defect, de obicei se înlocuiește cu totul. Este o piesă scumpă.
Ambele sunt masini destul de bune, pentru naveta intra mai bine megane si pentru oras hyundai.