Ca sa iti fie foarte usor cu actele, cumpara o caroserie cu acte. Altfel este foarte complicat sa obtii o serie de caroserie poansonata individual la RAR, omologata individual, gasit numarul ei de omologare, etc.
In momentul in care ai o caroserie omologata cu acte, pui ce motor, transmisie si roti scrie acolo, si ai o masina cu acte, cu omologare de tip. Altfel este extrem de lung procesul de omologare individuala a unei masini, se cer foarte multe teste (la care trebuie sa te incadrezi in niste standarde foarte ridicate), iar Registrul Auto Roman iti cere sa construiesti doua masini identice, una urmand sa fie supusa unor teste care o vor distruge dpdv structural, in scopul de a afla daca rezista normal la solicitarile normale/la un impact.
Aceste teste se pot face doar la Bucuresti, in singurul laborator RAR.
Cu actele te descurci pana la urma, dar cu partea tehnica si cu piese niciodata, altfel n-ai fi pus intrebarea asta.
Cu piese noi depaseste de 10 ori pretul masinii originale, in afara faptului ca nu se gasesc chiar toate piesele necesare, ce sa mai zicem de piese originale.
Andrei789t întreabă: