La un scuter stock nu te ajuta, dar ai urmatoarele dezavantaje: se infunda carburatoru mai repede, se duce setul mai repede... avantaje: poate un pic de demaraj
__________________
Îți garantez că diferențe de performanță, nu vei avea, poate doar ceva zgomot mai puternic sub capotă...Dezavantaje, dacă filtrul este bun, nu ai, în schimb filtrul respectiv nu mai trebuie să-l schimbi, doar îl speli.
Cu filtru sport iti creste viteza foarte putin si demaraju pleaca mai nervoasa
dezavantazele ca iti inghite tot prafu si se duce in motor si ti se strica segmenti eu te sfatuiesc sa lasi filtru ei original funda?
Avantajele ar fi ca iti creste performantele si cand zic performante ma refer la viteza care va creste un pic, nu foarte mult si la demaraj un pic iar dezavantajele ar fi ca iti prinde praf in motor ceea ce este daunator motorului deoarece iti va uza segmenti si motorul in timp deoarece il incalzesti mai tare ca in mod normal.Acuma faci cum vrei eu ti-am zis ce vroiai sa stii si ca un sfat, daca ii bagi filtru spor, baga-i unu de calitate care va costa mai mult sa macar e mai bun.bafta
Eu iti recomand sa ramai la filtru stock pentru ca e mai bun. performante cu filtru sport nu sunt cine stie ce, doar sunetul va fi altfe
La mine filtrul de aer vine subt scaun si ma gandesc ca nu are de unde sa traga praf...
Tot iti trage praf
La un scuter stock nu te ajuta, dar ai urmatoarele dezavantaje: se infunda carburatoru mai repede, se duce setul mai repede... avantaje: poate un pic de demaraj
__________________