Totul depinde de masina, cati km are, cum a fost intretinuta, daca merita sa ii platesti inmatricularea samd
Este diferenta mare de varsta, 6 ani e ceva, trebuie sa-ti faci multe socoteli inainte de a lua o hotarare, strict financiar ti-l recomand pe cel din 2007.
Despre ala din 2007 o parere buna, ala din 2001 e cam depasit de vreme. Toate masinile sub 2005 sunt cam depasite. Tine seama ca suntem in 2013 iar dupa 7 ani valoarea unei masini scade drastic.
Fiind de meserie iti recomand in primul rand un auto care sa il si poti intretine, nu numai sa il cumperi! ca motorizare iti recomand 1.9 de 131 cp(cod motor avf)cu 6 trepte chiar daca e invechit cum spune colegul nostru desi nu pare a fi studiat in timp fiabilitatea vw si audi
Uite un post de pe un forum a unui prieten, legat de fiabilitatea vw si audi :
''Am un Passat din 2005. Nu stiu ce n-am schimbat la el inca. Acum 2 saptamani am anulat DFP-ul ca s-a imbacsit, unul nou e pe la 1200euroi. Are dragul de el sistem de autocuratare, dar unde dracu sa-l faci ca ai nevoie de viteza constanta pe turatii mai mari timp de 7-10minute. In oras, e condamnata la moarte. Imi papa vreo 8 litri pe extern. Si cica are 140 de cai, dar ii tot caut prin portbagaj. Rahatul de aditiv pentru DFP e la 300 de lei litrul si iti intra peste 4 litri. Sa schimbi distributia iti desface si nasturii de la camasa. Ambreiaj volanta dubla 'eftin de tot. Era saptamana trecuta un Passat Highline in service, undeva spre 60. 000km BlueMotion sau ce naiba, avea o gaura in bloc de dimensiunea unei mingi de fotbal. Cica boala VW, zicea mecanicul...
Daca imi spunea acum o luna, ii radeam in fata, numai ca acum 3 saptamani mi-a iesit biela la Caddy si a trebuit sa schimb motorul. Vorbesc de masini foarte ingrijite, cu revizii la zi, uleiuri de calitate, service-uri bune. Praf.''
thewolf1222 întreabă:
stiflers41 întreabă: