Da, este grav. Te expui urmatoarelor riscuri:
-poate lua foc masina (de la vaselina fuzetei + temperatura de cateva sute de grade)
-poate deveni ineficienta frana (de la discurile inrosite + aerul creat de fierberea lichidului de frana in etriere)
-se poate bloca roata complet, imobilizand masina cine stie unde (si calea ferata e o posibilitate)
-datorita temperaturii mari, vaselina din rulment va curge, iar rulmentul se poate sparge/gripa, lucru care se poate solda si cu ruperea rotii in mers.
La un mecanic se rezolva destul de usor problema, cu consumabile minime: garnituri noi, placute noi (ideal si discuri), gresare si preventiv racorduri noi (furtunase).
Mai mult de atât nu se poate răspunde. Din partea mea meriți funda.tot ce ai zis e adevărat
Ce legatura are toba cu prefectura, vorbesti de parca toba aia ar fi ceva motor
Simplu, ridica masina pe crik o roata, acolo unde banui tu ca ar fi problema, pune ceva la roti, scoate din viteza si roteste roata respectiva, asa vezi daca e blocata frina acolo sau doar ti se pare.
Faci la fel si cu roata cealalta, apoi stii cum sta treaba.Asta sa nu te mai duci pe la service aiurea, cine stie ce iti mai zic aia, sau iti mai ia si bani si sa nu fie nimic acolo.
Ridici masina cit roata sa se poata roti, deci f putin.
Trage foarte greu, te chinui sa urci ce anume? pentile, ces alea esti beton armat, nu mai scrie ca omori balaurii.
Pluralul la panta nu este penti este -pante, o panta doua pante, sau mai multe pante.
Tu asa vorbesti, o panta doua penti? E bun, banui ca esti tigan, daca e asa, atunci esti in regula, dar daca esti roman, cum am spus omori balaurii in zbor
Daca rotile dupa ce le verific cum am aratat mai sus, stau infrinate, adica daca le rotesti cu mina f greu, ori nu le poti roti, mergi la un service, altfel se uzeaza rau placutele si discurile, va trebuie sa inlocuiesti atit placute cit si discuri, desi asa ar fi bun sa faci.
Daca urci masina pe cric cum am spus, rotesti cu mina, roata trebuie sa se roteasca f usor, dar auzi cumva ceva acolo, pentru ca discul sta f aproape de placutele alea, uneori atinge, dar f f putin, e ceva normal, asta daca nu vei stii daca is frinate sau nu. Oricum roata trebuie sa se miste usor cu mina.
Spor la verificat
Ți s-au blocat etrierele.
Trebuie sa mergi la service cu ea cât mai repede, dacă mergi cu ea așa riști să strici cu totul sistemul de frânare. Și apoi ce te mai faci cu pentile alea care trebuiesc urcate?
stiflers41 întreabă: