| Claudia1397 a întrebat:

Buna seara tututor.
Problema sta in felul urmator
Am cumparat un q7 2010 care initial mergea bine doar de la 60km/h tragea greu dar usor usor ajungeam la 130km/h asta fara nicio eroare in bord sau pe tester. De recent a inceput sa imi apara spirala si check engine care deodata taie pedala si nu mai trage deloc si codul p0087000 (fuel rail/system pressure too low. Am verificat-o, pompa de inalte a fost schimbata anul trecut in octombrie cu distributia, ulei, filtru motorina. La pompa de motorina pare sa fie umblat si acolo (cine a facut treaba asta, nu a pus toate furtunurile si senzorii la locul lor) senzorul de pe rampa si injectoarele sunt bune si alea. Nu mai stiu ce sa verific sa ii dau de cap! Este careva care a trecut prin aceeasi situatie si-a gasit rezolvarea?
Multumesc anticipat

6 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Am avut un Saab care facea ceva de genul.
Am schimbat pompa de inalte (curgea), dupa care a trebuit sa schimb si regulatorul de presiune de pe pompa, ca nu facea treaba.
Trebuie multe diagnoze in mers, sa stai cu ochii pe presiunea ceruta + presiunea masurata in rampa, ca sa tragi o concluzie.
Vezi si debitul pompei din rezervor, ca daca aia nu baga bine, ramane pompa de inalte fara presiune.
Regulatoare s-ar putea sa ai doua, unul pe pompa si unul pe rampa. Nu mi-e clar cum functioneaza, softul masinii trece pe cel de pe rampa atunci cand ala de pe pompa nu face treaba. Poti scoate mufa de pe cel de pe pompa, sa vezi daca merge masina mai bine.
Daca ai fum pe evacuare, fa test retur la injectoare, sa nu fie vreunul blocat deschis.

| DeMicUnCălător a răspuns:

E simplă problema. filtrul de motorină nu este strâns bine sau trebuie schimbat.

| Claudia1397 explică (pentru DeMicUnCălător):

Filtrul de motorina l-am schimbat cu toate ca era curat si cel anterior

| DeMicUnCălător a răspuns (pentru Claudia1397):

Nu a fost strâns bine. Sau înfiletat cum trebuie. Acum trage aer

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru DeMicUnCălător):

Ce aer sa traga, cand e masina cu pompa de joasa presiune in rezervor?

| KovacsB a răspuns:

Daca a fost inlocuita pompa de inalta este pentru ca a facut span,si a contaminat tot ce tine de partea de alimentare, rampa, furtune, senzori, injectoare, pompa, rezervor, etc
Daca nu ai presiune in rampa, verifici intai senzorul din rampa de presiune prin inlocuire, apoi regulatorul cel montat pe pompa de inalta, pompa secundara si intr-un final iar pompa de inalta.