Am avut un Saab care facea ceva de genul.
Am schimbat pompa de inalte (curgea), dupa care a trebuit sa schimb si regulatorul de presiune de pe pompa, ca nu facea treaba.
Trebuie multe diagnoze in mers, sa stai cu ochii pe presiunea ceruta + presiunea masurata in rampa, ca sa tragi o concluzie.
Vezi si debitul pompei din rezervor, ca daca aia nu baga bine, ramane pompa de inalte fara presiune.
Regulatoare s-ar putea sa ai doua, unul pe pompa si unul pe rampa. Nu mi-e clar cum functioneaza, softul masinii trece pe cel de pe rampa atunci cand ala de pe pompa nu face treaba. Poti scoate mufa de pe cel de pe pompa, sa vezi daca merge masina mai bine.
Daca ai fum pe evacuare, fa test retur la injectoare, sa nu fie vreunul blocat deschis.
E simplă problema. filtrul de motorină nu este strâns bine sau trebuie schimbat.
Filtrul de motorina l-am schimbat cu toate ca era curat si cel anterior
Nu a fost strâns bine. Sau înfiletat cum trebuie. Acum trage aer
Ce aer sa traga, cand e masina cu pompa de joasa presiune in rezervor?
Daca a fost inlocuita pompa de inalta este pentru ca a facut span,si a contaminat tot ce tine de partea de alimentare, rampa, furtune, senzori, injectoare, pompa, rezervor, etc
Daca nu ai presiune in rampa, verifici intai senzorul din rampa de presiune prin inlocuire, apoi regulatorul cel montat pe pompa de inalta, pompa secundara si intr-un final iar pompa de inalta.