Aenzorul de tem e defect, trebuie schimbat aia e tot. Daca ai schimbat unu schimba si pe alantu si aia e.Ai 2 senzori cum spui.Senzorul asta ceti arata tie la bord ar trebuie sa fie pe undeva pe motor,nu stiu exact la modelul tau pe unde este.Dar senzorul alantu care este pus la iesirea din radiator, ma rog vezi ca radiatorul are doua furtune groase, ei pe unul din furtunele astea se afla un seznor, sau pe acolo depinde de model.Ei sa stii ca nu asta e senzorul care arata la bord, asta e senzorul care comunica cu calc sa porneasca ventilaoarul sau chestii de genul asta.Deci sa stii ce sa schimbi.NU schimbi senzorul care din zona radiatorului.Cauta celalalt senzor undeva pe motor cred si pe ala il schimbi.Pt ati fi mai usor cauta pe Youtube, pune masina ta anul si modelu si scrii how to replace water temp sensor, si o sa gasesti ambii senzori, iti arata video unde sunt si care si cum ce face.Bafta
Problema e ca daca scot mufele de pe senzori tot asa se comporta ceasul. sa fie o masa imperfecta cumva? si unde pot gasi masa senzorilor?
E problema de electronica. Mergi la un service adecvat pentru depanare si calibrare.
Sunt ambi senzori pe motor ambi sunt schimbati dar degeaba. Mi-a spus cineva ca s-ar putea sa fie un scurt sau o masa imperfecta. Sa fie asta problema?
Si faza e ca daca scot mufele de la senzori acelasi comportament are acul temperaturei. am schimbat si ceasul de curios si tot asa a mai intampinat cineva problema asta?
Stanmariusvasile întreabă: