Probabil este "celebra" cutie M32, care a blestemat si Opelul.
E nasol daca se strica, sare de 2000 de lei reparatia, in functie de stare. Trebuie kit reparatie + mecanic bun, sa il monteze.
Ca idee, 90% din "mecanici" nu se baga la asa ceva. Gasesti service-uri specializate pe cutii, nu e problema, lucreaza repede si bine, dar costa.
Acea cutie da semne clare inainte de defectare, intra mai dubios in viteze, se misca schimbatorul la plecari/frana de motor, iar ala e momentul in care trebuie sa o repari. Daca o lasi pana se sparge si ramai in drum, trebuie alta carcasa/alta cutie din dezmembrari, apoi kit de reparatie + mecanic bun.
Is niste trotinete, daca au ajuns la asemenea cum sa le zic, ceva cand face omu ca n-are incotro, improvizatii, asta ete cuvintul Transmisia sau mai exact cutia asta de viteza, este o IMPROVIZATIE asa ca eu zic sa fugi de ea, sa nu fii deloc interesat.
Unia sor gindit ca sunt si ei ingineri, sau mai stiu eu ce, si au spus, ia sa faca si ei ceva sa pacaleasca naivii adica in loc sa puna pe acea masina o transmisie automata, sor gindit ca la o trannsimie manuala, sa elimine ambreajul si sa o faca sa afrate ca una automata
Cam, despre asta este vorba.Banui ca o transmisie automata, nu stiu sa fie aia mai scumpa ca una manuala, pentru ca la nivel mondial cred ca astea automate is mai multe, zic nu-s sigur.
Dar in toata America de Nord asa is masinile, au transmisie de asta automata, ATENTIE nu robotizata, asta e ceva ce doar prin RO sau UE circula.
Cam asta au facut, motivul, aia care au facut impprovizatia asta stiu mai bine.
Ma gaindesc cu banii aia sa faca aceasta improvizatie, nu era mai bun sa cumpere transmisie automata si era treaba mai buna?
Sau poate ca or vrut sa faca ei ceva, poate poate iese mai bun ca aia automata, dar a iesit cum zic improvizatie, lumea nu stie, ei nu zic nimic, tac, omu cumpara, spune ca are masina cu transmisie automata
Deci eu zic sa fugi, chestii improvizate, is asa cum le zice si numele.Cind o fi sa ai probleme, pentru ca din ce am inteles trebuie sa o conduci intr-un anume fel, sa te atii.
Oare ar fi ceva costisitor daca se defecteaza ceva la ea? Intrebare f buna, sigur este costisitor, m dar banui ca nu-s multi care stiu sa le repare, deci nu-i vorba doara de cost si de unde repari.
Vrei o masina buna si sa nu ai probleme? Ia una cu transmisie automata, cum spui esti calm, o sa fie foarte bine.
Masinile astea cu cutie asa nu au nici un viitor, te asigur de asta, pentru ca is niste improvizatii ieftine, niste chinazarii sa le zicem asa
Eu cred ca vb din auzite, iti dai cu parerea despre ceva ce nu cunosti. Aceeasi cutie robotizata e si pe picasso si grandpicasso si functioneaza fara probleme. Cutia robotizata e pe acelasi principiu ca una manuala doar ca schimba singura. Are ambreiaj ca una manuala, asta fiind diferenta intre DSG, CVT, etc si robotizata
Ai avut o masina cu asemenea cutie? Esti mecanic? Stii ceva concret despre asa ceva? Sunt satul de Dorei din astia care dau sfaturi sau verdicte despre ceva ce nu cunosc. Tipic romanesc: stiu pentru ca am auzit de la cineva care nu e specialist dar e cinvingator cand zice ceva despre ce nu se pricepe.
Un doctor te vindeca sau ce iti face, ca a avut el boala de care tu suferi?
Dar se pare ca tu suferi de o boala cam naspa, nu prea ai cei face
Te duci la mecanic, sa inteleg, un mecanic trebuie sa fi avut orice masina din lumea asta, altfel habar nu are, sau despre ce rahaturi vorbesti?
Exact cum ai spus, timpic romanesc doar esti roman ce naiba.Esti exact nea Dorel.
Ca idee pentru cultura ta de cereale cele mai bune transmisii is cele automate, Manuala, DTC, apoi CVT care se foloseste doar pe masini compacte si slabe ca si putere, restul is doar niste imprivizatii, chiar de is facute de ceva fabricanti, is niste improvizatii
Daca tu esti de alta parere este fix parerea ta.Nu trebuie sa fiu convingator, si daca te uiti pe poata masinilor, ori la fabricantii de masini aia mai adevarati, vezi ce transmisii folosesc. Oare de ce Dorele?
Goldenbulle7 întreabă: