Daca avea furtune, e autogen, si nu e bine ca l-a folosit, e prea puternic.
Daca era doar un arzator cu flacara (fara furtune), nu de la el s-a stricat senzorul.
Trebuie verificati senzorii ABS. Fie ii iei pe roti pe rand, te uiti sa aiba mufele curate (dai cu spray), si sa fie la pozitie, fie pui o diagnoza inainte, si afli roata/rotile la care e problema.
Acel aparat a produs pagube la masina. Senzorii dati peste cap si electronica sant cauzele
Eroare ESP electronic stability program. E riscant sa mergi asa cu masina mergi la reparat
1. Ce aparat a folosit? Baraia, stropea, tipa, avea beculete, mufe?
(pistol de impact/autogen/lampa gaz/ceva SF?)
2. Ce masina ai?
Erorile de care spui, cred ca sunt de la un senzor de rotatie de la roata. Ori nu e la pozitie, ori firele nu mai fac contact, ori e stricat senzorul cu totul. O diagnoza ar deslusi "misterul".
Era un aparat cu flacara da nu stiu cum ii spune, masina in cauza bmw 318d
Daca avea furtune, e autogen, si nu e bine ca l-a folosit, e prea puternic.
Daca era doar un arzator cu flacara (fara furtune), nu de la el s-a stricat senzorul.
Trebuie verificati senzorii ABS. Fie ii iei pe roti pe rand, te uiti sa aiba mufele curate (dai cu spray), si sa fie la pozitie, fie pui o diagnoza inainte, si afli roata/rotile la care e problema.
Fa o tura cu masina.ia o curba la stanga una la dreapta si se vor stinge martorii.