Pai din acea lista as spune ca toate sunt bune in felul lor, am mai cautat ceva pe net si spunea ca intre vw4 si vw 5 nu e mare diferenta, dar trebuie sa te gandesti ca si fiecare masina are problema ei de exemplu, la peogeot 306 la punte. din cate stiu la multe masini modelul asta e o problema cu puntea din spate, dar un renault megane as zice ca este bun, putere are, de aratat arata bine, dar consuma cam 10%, dar (cred) ca poti sa o treci si pe gazolina si iesi mai ieftin. in rest e doar parerea mea nu stiu daca e 100% sigur
Si eu tot pe golf 5 as merge, arata clar mai bine ca 4 si nu cred ca o sa fie o problema mare piesele, fata de peugeot unde daca nu e intretinuta corespunzator o sa te iei cu mainile de cap. Mondeo iar e frumos dar costisitor la interventii.
Acu daca si golf 5 are vicii ascunse grave tot poti sa iti iei teapa, dar eu pe asta as merge din lista ta. (fie si toate intretinute corect)
Fratioare tu te auzi?
Golf 5 cu 3000€ gata inmatriculat si diesel? Poate doar daca cumperi jumate din masina, sau eventual mai bagi inca 2000€ in piese.
Deci asta pica din prima, sigur e ceva putred la mijloc.
La fel este si cu Peugeot 407.
La Ford Mondeo trebuie sa fii atent la motorizari si la taxa.
Cat despre Golf-uri, cele din 2004/2005 sunt tot euro 3 cele cu 130 de cai deci daca nu sunt inmatriculate vei platii undeva peste 1200€ pe taxa.
Iar cele din 2003/2004 sunt tot cu taxa mai mare.
Daca vrei sa ai o taxa decenta cauta un Golf 4 din 2003 fabricat pana in iulie, si vei avea o taxa de aproximativ 650€.
Mare atentie la cele inmatriculate, pot parea tentante dar nu uita ca e posibil sa fie taxa recuperata.