Nu din cauza rotii ti se opreste motorul. E posibil sa se fi ars garnitura de la carburator care vine prinsa pe cilindru. La 8000 rpm cat i-ai dat... iti dai seama ca au fost ceva temperaturi.
La distanta asta si la turatia de 8000 in viteza 1a, ai calat motorul. daca nu mai porneste, ai probleme mari.trebuie sa desfaci motorul sa vezi ce pagube ai[segmenti, piston, ambielaj]
Pot fi multe probleme, foarte multe, dar dupa parerea mea si din experienta mea sunt segmentii! Desfa motorul si vezi dar eu cred ca segmentii!
Pana nu desfaci nu stii ce are... nu cred ca-s segmentii, daca erau segmentii pornea dar mergea prost. Benzineste? Scanteieste? astea-s primele chestii pe care le verifici. scoate bujia si incearca sa vezi daca da scanteie. Daca nu, inseamna ca ai problema. electrica (senzor, CDI, bobina, etc) Daca da scanteie, mergi mai departe. Vezi daca se alimenteaza. Cu bujia scoasa pune un deget pe locasul bujiei. Daca ti se umezeste cu benzina e ok (adica benzineste )
ce motor ai?
Cea mai buna optiune ramane duba. Aia care il duce la service. Poti strica mai mult decat repara.
publicname întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: